De held van weleer heeft het niet meer 
wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
Tja, dit is precies wat veel mensen willen op het moment toch als je kijkt hoe populair Gearbox, Uptempo Hardcore en aanverwanten zijn?wrote:Zo dan, dit is inderdaad niet best zeg. Hoe kom je er nou bij om als ervaren producer die al jarenlang meeloopt in de scene met dit soort kwaliteitloze meuk aan te komen zetten? Past echt totaal niet.
Welkom bij HTwrote:Als ik de comments ook lees onder de insta post van dit nummer. Al die artiesten die dit ook steunen alsof het een nieuwe wereldplaat is, wel heel overdreven zeg. Is HT dan de enige die dit echt helemaal kut vindt?
Hoezo ditwrote:Welkom bij HT
En over de track zelf, als ik aan de naam Crypsis denk dan past deze track daar niet echt bij nee.wrote:Is HT dan de enige die dit echt helemaal kut vindt?
Dit vooral. De beste man heeft (als ik fout zit moet iemand me maar even verbeteren) in 2017 een solo hardstyle release gehad en dit wordt zijn eerste in 2018. Daarnaast een enkele collab (met Nolz, heel de MiM crew en wat HC artiesten). Dan vind ik het toch redelijk bijzonder dat hij nog steeds op bijna alle grote feesten geboekt wordt (classic sets buiten beschouwing gelaten).wrote:En dan te bedenken dat hij tegenwoordig amper met iets nieuws komt, komt hij ineens met dit aanzetten, jammer...
Bij het boeken van een Radical zou je vast wel korting krijgen op andere Minus is More Artiesten.wrote:Dan vind ik het toch redelijk bijzonder dat hij nog steeds op bijna alle grote feesten geboekt wordt (classic sets buiten beschouwing gelaten).wrote:En dan te bedenken dat hij tegenwoordig amper met iets nieuws komt, komt hij ineens met dit aanzetten, jammer...
Dit valt mij inderdaad ook al jaren op. Komt over alsof Cryp met een enorm writersblock zit, of gewoon geen zin meer heeft. Soit deze plaat neigt op sommige aspecten naar zijn eerdere werk, maar de andere delen weer totaal niet. Lijkt alsof Crypsis een opzetje heeft gemaakt en vervolgens iemand anders het maar afgemaakt heeft (met overigens alle gevolgen van dien).wrote: Dit vooral. De beste man heeft (als ik fout zit moet iemand me maar even verbeteren) in 2017 een solo hardstyle release gehad en dit wordt zijn eerste in 2018. Daarnaast een enkele collab (met Nolz, heel de MiM crew en wat HC artiesten). Dan vind ik het toch redelijk bijzonder dat hij nog steeds op bijna alle grote feesten geboekt wordt (classic sets buiten beschouwing gelaten).
wrote:Dat dit van zijn naam komt doet zoveel pijn. Kan het gewoon niet geloven.
Ik begin toch steeds overtuigender te raken dat die tracks uit de studio van Angerfist kwamenwrote:En dit heeft Strike gemaakt?
W
T
F
Meh je hoort in dit nummer wel de invloeden van oude crypsis. Vooral de intro. Dat hij een nieuwe weg in slaat (hoe kut het ook is), vind ik geen reden voor zulke verdenkingen. Ook al maak je miss wel een semi-grapje.wrote:Ik begin toch steeds overtuigender te raken dat die tracks uit de studio van Angerfist kwamenwrote:En dit heeft Strike gemaakt?
W
T
F
wrote:Godnondeju. Ik zie iets nieuws van Crypsis met al 2 pagina's reacties, krijg je dit..