Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
ik vind m leuk
Begin sowieso na combination style en woofer steeds meer geinteresseerd te raken in dat nieuwe Crypsis album, hij lijkt na een zwakke periode zn draai weer te hebben gevonden
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Heb juist het tegenovergestelde. Vroeger enorm fan van zijn platen maar dit doet me weer helemaal niks.wrote:ik vind m leukBegin sowieso na combination style en woofer steeds meer geinteresseerd te raken in dat nieuwe Crypsis album, hij lijkt na een zwakke periode zn draai weer te hebben gevonden
Als je met vroeger de SOI-tijd bedoelt dan ja, volledig met je eens (blijft voor mij het beste hardstyle album ooitwrote: Heb juist het tegenovergestelde. Vroeger enorm fan van zijn platen maar dit doet me weer helemaal niks.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ho, verkeerde quote. Bier.wrote:Als je met vroeger de SOI-tijd bedoelt dan ja, volledig met je eens (blijft voor mij het beste hardstyle album ooitwrote: Heb juist het tegenovergestelde. Vroeger enorm fan van zijn platen maar dit doet me weer helemaal niks.). Ik mikte meer op plaatjes als the E en Vol gas met die Bas.
Last edited by Pedaalemre on , edited 1 time in total.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Eensch. Helaas.wrote:Heb juist het tegenovergestelde. Vroeger enorm fan van zijn platen maar dit doet me weer helemaal niks.wrote:ik vind m leukBegin sowieso na combination style en woofer steeds meer geinteresseerd te raken in dat nieuwe Crypsis album, hij lijkt na een zwakke periode zn draai weer te hebben gevonden