Vanaf nu ga ik ook geen previews meer checken. Ik schaf hem gewoon lekker aan! 
Dit. Net al besteld.wrote:Vanaf nu ga ik ook geen previews meer checken. Ik schaf hem gewoon lekker aan!
Source: facebook.com
Dit. Net al besteld.wrote:Vanaf nu ga ik ook geen previews meer checken. Ik schaf hem gewoon lekker aan!
Vond deze ook wel leuk: "Je richt jezelf heel erg op Dark and Filthy hardstyle," komt uit een post van Crypsis facebook: "First preview dark and filty just the way i like it"wrote:"waarom program hostile, wil je je luisteraars gijzelen?"
niveautje weer hoor
Ja, zo werkt dat inderdaad. Mooie zin ook.Waarom kom je op dit moment met een nieuw album? Aangezien er de aankomende tijd veel albums uit komen.
Dit heb ik tot nu toe met alle previews.wrote:Vind de kick niet zo fijn, maar de rest van de plaat wel
mid intro doet me denken aan een iets hogere toon van VINAI - The Wave (Sub Zero Project Bootleg)
Doet mij denken aan Crypsis - You Knowwrote:mid intro doet me denken aan een iets hogere toon van VINAI - The Wave (Sub Zero Project Bootleg)
Maak er een mash-up van: Crypsis - You Know My Namewrote:Doet mij denken aan Crypsis - You Know
Ja gaan we doenwrote:Maak er een mash-up van: Crypsis - You Know My Namewrote:Doet mij denken aan Crypsis - You Know