Haha ja keertje afmaken. Alleen ligt de focus nu ff op wat anders. Maar komt zeker goed een keer.wrote:hoe zit dat met dat met dat incognito anthem eigenlijk??
Zal dan wel een Free Release worden of zoiets:D! Of niet .. of wel.. we zien het wel LOL
Haha ja keertje afmaken. Alleen ligt de focus nu ff op wat anders. Maar komt zeker goed een keer.wrote:hoe zit dat met dat met dat incognito anthem eigenlijk??
Precies dit. Vocals zijn leuk, jammer van de break (Waar ik een beetje aan dubstep moet denken) en de kicks zijn het net niet, net een voldoende.wrote:Hoe er gespeeld is met de vocals vind ik vet, en hoe de melodie is behouden ook.
Ben helaas minder fan van het rustigere stukje en van de kicks. Het is een aardig plaatje maar dat is vooral dankzij het geweldige origineel.
Ben ik het volledig mee eens.wrote:Hoe er gespeeld is met de vocals vind ik vet, en hoe de melodie is behouden ook.
Ben helaas minder fan van het rustigere stukje en van de kicks. Het is een aardig plaatje maar dat is vooral dankzij het geweldige origineel.
wrote:Vind er helaas niks aan, die kicks liggen me totaal niet. Ik zal het origineel op blijven zetten
Sluit mij hier bij aan!wrote:wrote:Vind er helaas niks aan, die kicks liggen me totaal niet. Ik zal het origineel op blijven zetten