Drug 'n Roll
Album is gewoon baas. 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 19 tracks
Crypsis - Cryptology (Album) [MiM]
- Label
- Minus Is More
- Catalogue number
- CLDM2012138
- 01Intro.
- 02The Main MF.
- 03Trapped.
- 04Void.
- 05Another Shit Track (& Adaro).
- 06For Your Mind.
- 07No God (& Chain Reaction).
- 08Lost In The Mist.
- 09Cryptology.
- 10The Attack (& Chain Reacion).
- 11Funk.
- 12Damned.
- 13Universe (& B-Front).
- 14Gangsta Shit.
- 15The World Is Mine.
- 16No Time 2 Chill.
- 17The Demand (Radical Redemption Rmx).
- 18YouKnow.
- 19Drug 'n Roll (Radical Redemption Rmx).
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Hehe, de stukjes van Astral achter elkaar geplakt. 
Al een aantal previews geluisterd en ik vind het allemaal lekker, maar inderdaad nog niet echt een plaat waarvan ik zeg WAUW, GE-NI-AAL! Nouja, Drug 'n Roll komt wel in de buurt daarvan
tot nu toe de lekkerste die ik heb gehoord!
Heb paar dingen geluisterd, en ben helaas nog niet overtuigd. Vooral de track met Adaro valt echt heel zwaar tegen en die met B-Front eerlijk gezegd ook. Die collab met Radical Redemption klinkt wel erg dik, zelfde geld voor The Demand remix. Soloplaten beetje doorheen geskipt maar wil het grote gedeelte graag zaterdag voor 't eerst horen. Hoop dat ik op Thrillogy overtuigd word 
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
Opzich best jammer dat er wéér een album gelekt is..
OT: echt een prima album!

OT: echt een prima album!
Heb de download niet beluisterd maar het kunnen net zo goed rips van Astralmusic zijn.wrote:Opzich best jammer dat er wéér een album gelekt is..![]()
OT: echt een prima album!![]()
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
Nee zijn geen rips.. Is toch echt de CDwrote:Heb de download niet beluisterd maar het kunnen net zo goed rips van Astralmusic zijn.
-
A
Zijn wel rips, geloof mij maar.wrote:Nee zijn geen rips.. Is toch echt de CDwrote:Heb de download niet beluisterd maar het kunnen net zo goed rips van Astralmusic zijn.
Hoezo denk je dat? Heb hem ook maar even gedownload maar niks wijst op rips tot nu toe.wrote:Zijn wel rips, geloof mij maar.wrote:Nee zijn geen rips.. Is toch echt de CDwrote:Heb de download niet beluisterd maar het kunnen net zo goed rips van Astralmusic zijn.
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
Is niet gelekt heb m net gekocht bij de free record shop daar lag die al in de schappen 
Trapped is echt ontzettend vet
Verder zijn No God, Cryptology, Damned, The Demand Remix, en Drug 'n Roll ook dik
Ben het wel met sommige mensen eens over de kicks, had allemaal wel wat krachtiger gemogen
Verder zijn No God, Cryptology, Damned, The Demand Remix, en Drug 'n Roll ook dik
Ben het wel met sommige mensen eens over de kicks, had allemaal wel wat krachtiger gemogen
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Vanmiddag gekocht bij FRS! Eén woord: bazenalbum!

False!wrote: Haha en Crypsis - Lost in the Mist heeft vocals van Headhunterz - Psychedelic.
Ten eerste heeft het meer weg van Arabisch gebrabbel dan van vocals.
Ten tweede, het komt onder andere ook voor in Headhunterz - Dreamcatcher ja, niet Psychedelic
Ten derde, oftewel dit: View on YouTube
Ten vierde, hoi
Episch einde was dat toch ook he.
Geweldige film
Geweldige film
Het einde van die film is inderdaad episch
De muziek er van werd vorig jaar ook gebruikt bij Defqon.1 aan het begin van de eindshow.
De muziek er van werd vorig jaar ook gebruikt bij Defqon.1 aan het begin van de eindshow.
Absoluutwrote:Episch einde was dat toch ook he.
Geweldige film
Ararbisch gebrabbel valt ook gewoon onder vocals 
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
wat een lekkere platen 
You know, The Damned, Trapped, For your Mind.. 
Oké.wrote:Ararbisch gebrabbel valt ook gewoon onder vocals
Heb hem ook binnen, eens even luisteren. Ben zeer benieuwd 
Edit: Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, in potentie zitten er zulke vette tracks tussen, maar vaak verpesten de kicks het een beetje (met The Demand Remix als dieptepunt, gadverdamme man). En ik stelde me even voor hoe bijv. Lost In The Mist zou zijn met Before The Storm kicks
Het is het nu allemaal nét niet.
Vooralsnog vind ik dit de lekkerste tracks: Trapped, Lost in the Mist, Damned, No Time 2 Chill (wtf @ vocals
)
Edit: Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, in potentie zitten er zulke vette tracks tussen, maar vaak verpesten de kicks het een beetje (met The Demand Remix als dieptepunt, gadverdamme man). En ik stelde me even voor hoe bijv. Lost In The Mist zou zijn met Before The Storm kicks
Vooralsnog vind ik dit de lekkerste tracks: Trapped, Lost in the Mist, Damned, No Time 2 Chill (wtf @ vocals
Last edited by Pommer on 25 Oct 2012 19:53, edited 1 time in total.