Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Coone - The Challenge (Album)
HS Album 15 tracks

Coone - The Challenge (Album)

Label
Dirty Workz
Catalogue number
DWX030
Listen onYouTube
B
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Jul 2019
Maximum wrote:
bob marok wrote:Coone twitterde eerder al dat alle tracks full op het album zouden komen
Klopt, maar de manier waarop die Full tracks verkrijgbaar werden was onduidelijkheid over, dus vandaar dat ik Coone mailde! :thumbup:

Heb hem gepreordert! :woot:
Oke daar was ik niet van op de hoogte, wel tof dat hij dat doet! :thumbsup:
T
4 posts member since 2011
last seen Jul 2011
Hij komt de 24e pas uit dus je krijgt hem niet voor woensdag :huh:
Khadber wrote:Ik ga hem denk ik via Hardstyle.com kopen. Hopelijk heb ik hem dan voor woensdag in huis.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Trexx wrote:Hij komt de 24e pas uit dus je krijgt hem niet voor woensdag :huh:
Khadber wrote:Ik ga hem denk ik via Hardstyle.com kopen. Hopelijk heb ik hem dan voor woensdag in huis.
Ik bedoelde woensdag de 27e. Als hij uit België moet komen moet hij ook nog de grens over, dan hebben we dat alvast gehad.
B
Hardtraxxer
790 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Dit project van hem vind ik wel echt een succes geworden, gaat aangeschaft worden :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Dit album wordt wel gehaald. Ik verwacht enkele nummertjes die me toch wel aanstaan, wat normaal eigenlijk nooit het geval is bij Coone. Vond het ook een erg vet concept die Challenge, en was zeker interessant om te volgen, mijn respect heeft ie er wel mee afgedwongen. :P
Hardtraxxer
538 posts member since 2011
last seen Dec 2015
Vet idee dit en super chille tracks, maar ik geloof het alleen nog niet helemaal. Het is haast onmogelijk om in een maand een heel album voor elkaar te boksen en tussendoor ook nog op te treden. Denk dat hij bij alle tracks aanwezig is geweest bij het producen (ik heb het hier over de samenwerkingen), maar dat hij niet bij het masteren van de tracks was, anders is het onmogelijk (tenzij hij een maand lang niet geslapen heeft :P )
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
WetBoy wrote:Vet idee dit en super chille tracks, maar ik geloof het alleen nog niet helemaal. Het is haast onmogelijk om in een maand een heel album voor elkaar te boksen en tussendoor ook nog op te treden. Denk dat hij bij alle tracks aanwezig is geweest bij het producen (ik heb het hier over de samenwerkingen), maar dat hij niet bij het masteren van de tracks was, anders is het onmogelijk (tenzij hij een maand lang niet geslapen heeft :P )
Waarschijnlijk zijn de tracks waar hij samenwerkte met iemand (de collabs) ook grotendeels afgemaakt door de andere, anders is dit vrijwel niet te doen :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
wvd wrote: Waarschijnlijk zijn de tracks waar hij samenwerkte met iemand (de collabs) grotendeels gemaakt door de andere, anders is dit vrijwel niet te doen :thumbup:
Hardtraxxer
104 posts member since 2010
last seen May 2013
Die traveling is zo lekker! :D
Hardtraxxer
538 posts member since 2011
last seen Dec 2015
wvd wrote:
WetBoy wrote:Vet idee dit en super chille tracks, maar ik geloof het alleen nog niet helemaal. Het is haast onmogelijk om in een maand een heel album voor elkaar te boksen en tussendoor ook nog op te treden. Denk dat hij bij alle tracks aanwezig is geweest bij het producen (ik heb het hier over de samenwerkingen), maar dat hij niet bij het masteren van de tracks was, anders is het onmogelijk (tenzij hij een maand lang niet geslapen heeft :P )
Waarschijnlijk zijn de tracks waar hij samenwerkte met iemand (de collabs) ook grotendeels afgemaakt door de andere, anders is dit vrijwel niet te doen :thumbup:
Inderdaad.. of dat de samples al klaar waren en dat coone alleen nog maar aanwezig was bij het masteren. Maar persoonlijk denk ik toch dat hij niet geholpen heeft bij het masteren en wel bij de track opbouwen
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Denk dat de meeste van de lui waar hij collabs mee heeft mastering niet zelf doen.
Hij zat gewoon aantal dagen in studio, heeft meegewerkt aan concept en sounds en moest weer verder, dus eventuele puntjes op de i zal die niet bij zijn geweest.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Maakt voor mij niet uit hoe die het precies gedaan heeft. Vond het gewoon vet om kijkjes te nemen in de studio's tijdens de productie en het eindresultaat vind ik onwijs vet dus al met al een geniaal project vind ik! :love:
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Het masteren werd toch gedaan door een externe factor. In 1 van de laatste filmpjes heeft coone het met de uitgever van het album hebben ze het over de artwork en de release, daarbij wordt gezegt dat het masteren door een ander gedaan werd als ik me dat goed herinner
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
sanderovic wrote:Het masteren werd toch gedaan door een externe factor. In 1 van de laatste filmpjes heeft coone het met de uitgever van het album hebben ze het over de artwork en de release, daarbij wordt gezegt dat het masteren door een ander gedaan werd als ik me dat goed herinner
Lijkt me wel ingg! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
NaarDeQlote wrote:Coone
Tomorrow I will post a HQ preview of all "The Challenge" tracks on my Youtube channel. So watch out 4 this one!!! ;)
D
Hardtraxxer
186 posts member since 2010
last seen Jun 2016
knotsjebilly wrote:Is al aangeschaft, ben benieuwd... Zou hij btw zijn eigen hardcore plaat misschien gratis weggeven bij de cd of iets?? Tenminste daar hoop ik op.... :P
jaa die wordt gratis weggegeven! heeft hij gezegd in zijn bonus aflevering geloof ik!
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
wordt zeker aangeschaft dit album..aantal zeer leuke tracks staan erop...en ook beetje collecters item :cool:
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ben echt benieuwd naar die previews van vandaag :)
Hardtraxxer
278 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Jolle wrote:Ben echt benieuwd naar die previews van vandaag :)
+10000!!! :loving:
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
No Fearzz wrote:
:yes:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Grozny wrote:
No Fearzz wrote:
:yes:
Can't Wait :drool:
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Egt he, te lang duurt dit wachten vandaag :D
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Hey cool dat er HQ previews komen :D las het net! Kan niet wachten :love: !
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Roebén wrote:Egt he, te lang duurt dit wachten vandaag :D
Idd zijn zeker paar tracks dir ik HQ wil horen :)
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Laat die previews maar eens heel snel komen! Ideaal om van te genieten met een biertje in het zonnetje :clap: