Hebben jullie hem bij Hardstyle.com ?
Neuh TOFF, heb de cd nog niet kunnen luisteren, doe ik morgen, ben brak!:Pwrote:Hebben jullie hem bij Hardstyle.com ?
Neuh TOFF, heb de cd nog niet kunnen luisteren, doe ik morgen, ben brak!:Pwrote:Hebben jullie hem bij Hardstyle.com ?
07. The Words (Feat. Psyko Punkz) 5wrote:01. The Challenge 5
Vreselijke vocals, yeah :') de melodie in de midintro is nog wel aardig, alleen de synth vind ik veel te slap. Eerst opbouw naar de melodie hadden ze er wel uit kunnen laten, want daarna gaan ze opnieuw opbouwen naar de climax, op deze manier ben je langer aan het opbouwen dan dat de climax duurt.. Kicks ben ik ook niet echt over te spreken; slappe tikjes als punch en een overdreven tail, veel te slap. De melodieën in deze track zijn nog wel oke, maar ik ben totaal niet van de melodietjes.
02. Traveling (Feat. Scope DJ) 7
Deze intro klinkt beter, redelijke reverse bassline met gecutte vocals gaan er bij mij altijd wel in. Helaas wordt deze intro afgebroken voor een break. Dit soort breaks horen in trance thuis, in hardstyle halen ze vrijwel altijd de hele flow uit de track. Zeker als daarna ook nog de melodie opgebouwd moet worden. Pitchkicks gaan voor mij net over het randje, vind het sowieso al geen sterke kicks. De melodie is wederom wel ok, maar er zijn zoveel tracks met ok melodietjes. Kom eens met iets dat iets toevoegt.
03. Universal Language 5
Vind de bassline en screeches op de een of andere manier beetje vreemd getimed. Weer van die maffe vocals.. Ah gelukkig een break, was ik net aan toe. Jezus wat een verhaal, ga een boek schrijven ofzo, music is our universal language als vocal was meer dan genoeg geweest en die whoooo is irritant. Blij melodietje met pitchkicks, nee daar krijg je mij niet warm mee
![]()
04. D.W.X. (Feat. Da Tweekaz) 6
De eerste track die ik mooi vind van Da Tweekaz moet nog komen. Dus ben benieuwd of het deze track gaat zijn. Bassline is lekker energiek in de intro. Synth daarentegen is vreselijk saaiTweede deel van de midintro is wel goed te doen. lol, Normaal meets Coone
, nee dit past echt niet in hardstyle en de vocals zijn gewoon gay. Maar goed de standaard ingrediënten zijn weer aanwezig, break, melodietje en pitchkicks. Melodie is veel te blij en de kicks springen weer alle kanten op.
05. The Way That I Ride 7 zonder vocals, 6 met vocals
Deze intro klinkt goed; vocal hadden ze wel achterwege mogen laten. Tweede deel van de midintro heeft slechte kicks. De overgang naar de climaxopbouw, o nee wacht het is weer een break.., is erg abrupt. Vocal wordt nu nog erger.. Climax melo en synth zijn wel goed, alleen de kicks zijn weer een tikje als punch en een overdreven tail, als er een fatsoenlijke kick onder had gestaan was het nog een redelijke track gewest, oja als het een dubversie was geweest.
06. A Moment Of Creation (Feat. Ambassador Inc.) 7
Eindelijk een normale stem voor de vocalen. Goede reverse bassline met weer lekkere gecutte vocals. Helaas duren de intro's van dit album niet al te lang, want er moet ook nog een break ingestopt worden, gelukkig is deze niet al te lang. Lekkere simpele melodie die goed blijft hangen. Tja kicks heb ik al vaak genoeg besproken nu.
Hahawrote:
Hhaha ik had precies hetzelfde
je kent blijkbaar hardtraxx nog niet.wrote:CD is al te downloadeniedereen kent the piratebay
heb hem al binnen
![]()
echt een heerlijk album
wrote:doet het goed als je op het strand ligtalleen de tracks zijn niet egt full of zeg ik nou iets doms?
dacht al... ik had hem nog niet gekocht maar gewoon effe gedownloadwrote:wrote:doet het goed als je op het strand ligtalleen de tracks zijn niet egt full of zeg ik nou iets doms?
nee het klopt wat je zegt , ook dom om intemixen .. telkens een klein stuk van de vorige track in de intro ;s
ik weet maar Coone zij zelf dat het wel full tracks zoude zijn, en alleen om die reden zou ik het album gekocht hebben. normaal wacht ik wel tot de tracks full gereleased wordenwrote:weet niet of het je al was opgevallen maar 9 van de 10x is een album niet met full tracks...