wrote:ik ben om, prima anthem
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Coone - Survival of the Fittest (Defqon 2014 Anthem) (Q092)
- Label
- Q-Dance Records
- Catalogue number
- Q092
- Survival of the Fittest (Defqon 2014 Anthem)YouTube
Source: digitalmusic.info
Ik vind de sounds in de mid-intro maar vervelend en die melodie in climax is ook niks aan.
Kutplaat.
Kutplaat.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Mid intro is maar saai, melodie in de climax prima. Valt me best mee van Coone
.
Waarom zeggen een hoop mensen eigenlijk dat het Defqon anthem een zomers gevoel moet hebben? Laatste jaren is het meer met middelmatig weer in de regen op een grasveld staan..
Q-Dance kan moeilijk van Defqon een kutweer festival gaan maken. Tuurlijk gaan ze er elk jaar weer van uit dat het zomers wordt, dat hoort bij een festival.wrote:Waarom zeggen een hoop mensen eigenlijk dat het Defqon anthem een zomers gevoel moet hebben? Laatste jaren is het meer met middelmatig weer in de regen op een grasveld staan..
-
RHardtraxxer
- 332 posts member since 2011
- last seen Jan 2022
zou fijn zijn als er weer n keer een top weertje komt op defqon 
Ein-de-lijk weer wat vets van Coone. Na zo'n dramatisch album had ik er eigenlijk niet veel van verwacht. De mid vind ik niet zo bijzonder, maar de melodie is lekker pakkend, kicks kunnen er ook goed mee door. Wat meer een standaard Coone plaat misschien dan echt een anthem, maar het valt me alleszins mee. 
-
A
Ik vreesde het ergste toen ik las dat Coone het anthem had gemaakt en ik heb hem maar ontweken uit angst... Maar nu ik hem heb geluisterd ben ik helemaal in de war. Ik vind t een ge-wel-di-ge plaat! Ik snap dr niks meer van 
Ik vind het nog wel een anthem sfeertje hebben ook. Niet heel veel maar wel genoeg wat mij betreft!
Ik vind het nog wel een anthem sfeertje hebben ook. Niet heel veel maar wel genoeg wat mij betreft!
Wel catchy plaatje, zeker oké voor Defqon denk ik. Beetje saaie intro wel. Overall heb ik weinig met dit anthem.
Overigens volgens mij niet de eerste keer dat "Survival of the Fittest" fout wordt geïnterpreteerd
Overigens volgens mij niet de eerste keer dat "Survival of the Fittest" fout wordt geïnterpreteerd
Krijg door het anthem en het filmpje toch erg veel zin in het festivalseizoen en natuurlijk DefQon

-
S
wrote:Hmm, klinkt wel leuk. Moet 'm denk ik wat vaker horen.
Vind het geen anthem gevoel hebben en ook niet erg lekker, maar wel beter dan het anthem van afgelopen jaar. 
Ik stem voor een Stefano Remix!! Dat wordt me toch een klapperwrote:wrote:Hmm, klinkt wel leuk. Moet 'm denk ik wat vaker horen.
OT: Gewoon prima plaat toen ik hem hoorde, nu de site werkt en de line up bekend is geeft het me toch me gevoel dan eerst
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
Goed anthem. Mid-intro wat rauwer en dan in de climax een heel fijn zomers gevoel meegegeven. Prima track van Coone.
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Valt me indd nog mee! Melodie blijft in me kop hangen
Q moet gewoon even de stoute schoentjes aantrekken en B-Front ofzo het Anthem laten maken
Q moet gewoon even de stoute schoentjes aantrekken en B-Front ofzo het Anthem laten maken
Hebben ze toch gedaan bij G4H, dat Qlimax anthem was nou niet om over naar huis te schrijven...wrote:Valt me indd nog mee! Melodie blijft in me kop hangen![]()
-
S
naar een paar keer geluisterd te hebben begin ik hem wel steeds meer te waarderen
Wat meerdere hebben. Vond het eerst niks. nu naar 6,7 x echt lekker gek! die melodie blijft(waarbij ik de 1e x dacht van ECHT NIET) ziek hard in je hoofd hangen!
Jammer dat de 2e climax niet wat langer doorgaat, toch top anthem! 
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
Dit. Vind hem nog steeds niet zo bijzonder maar kut is hij zeker niet.wrote:Wat meerdere hebben. Vond het eerst niks. nu naar 6,7 x echt lekker gek! die melodie blijft(waarbij ik de 1e x dacht van ECHT NIET) ziek hard in je hoofd hangen!Jammer dat de 2e climax niet wat langer doorgaat, toch top anthem!
Had iets leukers verwacht na zn onverwachts vette anthem voor Emporium.
Ik denk ook niet dat een B-Front anthem zou werken bij Defqon en bij Qlimax juist wel.wrote:Hebben ze toch gedaan bij G4H, dat Qlimax anthem was nou niet om over naar huis te schrijven...wrote:Valt me indd nog mee! Melodie blijft in me kop hangen![]()
Anthem laten maken door een artiest die vooral screeches gebruiken werkt sowieso niet imo.
Als je Q de stoute schoenen aan wil laten trekken zou ik The Machine het Anthem voor Defqon laten maken.
Maarja je moet populair genoeg zijn om op de mainstage te staan voordat je het Anthem uberhaupt mag maken. Dus zou Zany/Crypsis/B-Freqz imo een leuke zijn.
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Nee oke dat anthem van G4H sloeg ook nergens op, en ik denk dat B-Front best een anthem kan maken voor defqonwrote:Hebben ze toch gedaan bij G4H, dat Qlimax anthem was nou niet om over naar huis te schrijven...wrote:Valt me indd nog mee! Melodie blijft in me kop hangen![]()
Ik eis dat Da Tweekaz volgend jaar het anthem gaan maken, helden zijn dat
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
doe eens niet zo gek.wrote:Ik eis dat Da Tweekaz volgend jaar het anthem gaan maken, helden zijn dat