Lekker anthem toch zeg! Boven verwachting!
Ik had véél slechter verwacht.
Prima plaat!
Jeetje, ook goedemorgenwrote:wat een kuttrack, ik vind zelfs die van g4h beter
Het is tijdsverschil. Hij is nu namelijk hier ook uit op https://www.hardstyle.com/coone/rise-of ... 16/pro-mixwrote:Het mij is trouwens nog niet helemaal duidelijk of hij nou echt gelekt is, of dat het het tijdsverschil is. Vorig jaar kwam het anthem ook pas ècht uit twee weken voor het event. Dat is toch wel vaker zo? Waarom zouden ze de original en pro mixes in de verkoop zetten op de dag dat Coone voor het eerst de preview laat horen in zijn eigen podcast?
Gewoon met de bassline mee zoals altijd.wrote:Ontzettend lelijk ook hoe die kicks pitchen
Zoals altijd lelijk inderdaad. Commerciewrote:Goed anthem!
Gewoon met de bassline mee zoals altijd.wrote:Ontzettend lelijk ook hoe die kicks pitchen
Dat is sowieso de afweging geweest inderdaad. Onmogelijk dat Coone zelf van pitchkicks houdt.wrote:Zoals altijd lelijk inderdaad. Commercie
Inderdaad ik kan ook totaal niet genieten van pitchkicks die met het akkoordenschema meepitchen en de melodie kracht bij zetten maar het wordt al 10 jaar mijn strot doorgeduwd dus ik accepteer het maar.wrote:Dat is sowieso de afweging geweest inderdaad. Onmogelijk dat Coone zelf van pitchkicks houdt.wrote:Zoals altijd lelijk inderdaad. Commercie
Ja want onderzoek heeft uitgewezen dat pitchkicks meer geld opbrengen?wrote:Zoals altijd lelijk inderdaad. Commerciewrote:Goed anthem!
Als je niet blind bent (of doof dan) is dat wat er overduidelijk heeft plaatsgevonden de afgelopen 5 jaar, ja.wrote:Ja want onderzoek heeft uitgewezen dat pitchkicks meer geld opbrengen?