Fenix heeft het bevestigd op een ander forum, dat lijkt me een betrouwbare bron.
(zie je trouwens op de sticker in dit nieuwe preview
View on YouTube
wrote:Ik vind serieus DWX het vetste label, echt zoveel tracks waarbij je een blij gevoel krijgt! Niet al dat duistere en die ongezelligheid!wrote:True thatwrote:Ik vind heel Dirty Workz sowieso niet zo heel veel voorstellen.. misschien inmiddels qua naam wel, maar de meeste releases vind ik toch maar vrij matig
DWX Bounce (eigenlijk jump) is ook echt heel erg vet! Gewoon een lekkere goede sound! Ambassadors Inc. is ook zeer leuk, alleen feesttracks!
Fuck the haters!
On topic: Vette remix, een goede toevoeging! Vooral die LANGE (ik ben er niet bang voor!) break aan het begin!
Dat sowieso, alleen the groove vind ik niet zo boeiend, voor de rest weer zoals ik t van ze gewent ben, happy-de-peppy maar o zo energiekwrote:Ik kan het stijltje van da tweekaz altijd wel waarderen!
Ik ben al blij dat ze die pacman deuntjes van vroeger niet meer erin gooien, dat haalde altijd het tempo eruit. Ik vind dit gewoon lekkere trackjes. Niet speciaal, gewoon lekker.wrote:Ik kan toch niet de enige zijn die de melodie van The Groove juist wel wat vind hebben?
Niet al hun tracks liggen precies in mijn straatje, maar Da Tweekaz tracks vind ik juist lekker vol met details, speciale gimmicks, variaties, en ze weten altijd wel een gevoel over te brengen
Je bent inderdaad niet alleen.wrote:Ik kan toch niet de enige zijn die de melodie van The Groove juist wel wat vind hebben?
Niet al hun tracks liggen precies in mijn straatje, maar Da Tweekaz tracks vind ik juist lekker vol met details, speciale gimmicks, variaties, en ze weten altijd wel een gevoel over te brengen
Is het werkelijk?wrote:Denk als er meer artiesten ditzelfde stijltje wat proberen te creeeren, het niet zo bijzonder meer is.
wrote:Is het werkelijk?wrote:Denk als er meer artiesten ditzelfde stijltje wat proberen te creeeren, het niet zo bijzonder meer is.
Ik ken ze persoonlijk en ik vind humoristisch een beter woord ipv kinderachtig. Het hoort een beetje bij hun imago. Zijn genoeg DJ's waar de arrogantie van af spat, maar daar hebben deze mannen absoluut geen last van. Altijd in voor een lolletje en alles positief en met een dosis humor inzien, en ik denk dat dat ook weerspiegelt wordt in hun stijl van produceren. Niets mis mee!wrote: Da Tweekaz als personen... nee. beetje kinderachtig.
goed gezegd. Dat merk je wel aan de video's die ze uploaden op hun youtube kanaal. lig elke keer weer dubbel van de streken van die twee. en de nummers die ze maken weerspiegelen datwrote:Ik ken ze persoonlijk en ik vind humoristisch een beter woord ipv kinderachtig. Het hoort een beetje bij hun imago. Zijn genoeg DJ's waar de arrogantie van af spat, maar daar hebben deze mannen absoluut geen last van. Altijd in voor een lolletje en alles positief en met een dosis humor inzien, en ik denk dat dat ook weerspiegelt wordt in hun stijl van produceren. Niets mis mee!wrote: Da Tweekaz als personen... nee. beetje kinderachtig.
Bron: Da Tweekaz FacebookDa Tweekaz Sorry for the delay! The release will be around 18th of October
wrote:Zo serieus als 'n Brabander