Tot nu toe vind ik alleen Zombie killer vet. Nee dit gaat The Challenge niet evenaren.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 15 tracks
Coone - Global Dedication (TOFF039)
- Label
- Toff Music / Dirty Workz / Dim Mak Records
- Catalogue number
- TOFF039
- 01Intro Global Dedication
- 02Coone feat. K19 - Times Gettin' Hard
- 03Coone & Isaac feat. Popr3b3l - Ready For Life
- 04Traveling (Da Tweekaz Remix)
- 05Magical
- 06Coone feat. Chris Madin - Our Fairytale (Theme Of Tomorrow 2013)
- 07Unite (Hard Driver Remix)
- 08Coone & Zany feat. Nicci - Sound Wasted
- 09Coone & Wildstylez feat. Cimo Fränkel - This Is Home
- 10Coone & Jim Ferren - 150 BPM
- 11Coone & Substance One - Drowning
- 12Coone & Frontliner - World Domination
- 13Coone & Hard Driver - Showtime
- 14I Have Seen
- 15Coone feat. Kritikal - Zombie Killer
Source: armadamusicshop.com
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Mid intro klinkt wel leuk, de melodie kan natuurlijk niet op tegen het origineel.. kicks beter dan normaal bij Da Tweekaz 
wrote:Nou nou, daar stond wel 1 leuke track op. Meer dan wat ik hiervan verwachtwrote:Tuurlijk wel, dat is het allerbedroevendste album allertijdenwrote:Redelijke tracks maar vrees toch dat dit The Challenge niet gaat overtreffen.
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Leuk plaatje zeg
Alleen lijken de sounds en de kicks in de climax te ver van elkaar af te staan, lijken niet op elkaar aan te sluiten.
Die Da Tweekaz Remix is ook erg gaaf!! Maar denk toch dat ik het origineel beter vind, die melodie is nog gaver.
Die Da Tweekaz Remix is ook erg gaaf!! Maar denk toch dat ik het origineel beter vind, die melodie is nog gaver.
Last edited by wootum on 27 Nov 2013 19:24, edited 1 time in total.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Magical vind ik een mooie melodie hebben en fijne kicks (dat ik de kicks prima vind is ook voor het eerst bij Coone). De rest doet mij vrij weinig, maar van wat ik heb gehoord ben ik wel erg benieuwd naar de collab met Frontliner.
Het beste gedeelte van het nummer met Zany is het einde, zit helaas niet in deze preview.
Ik dacht aan het begin van de preview van Magical echt dat dit een epische track ging worden, maar dat wijsje wordt nogal saai. Hij had er misschien beter een 2e melodie bij kunnen maken.
Zojuist alle previews geluisterd, niet veel bijzonders. Maar Unite Remix, Magical, Traveling Remix en de collab met Zany vind ik best gaaf 
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Heerlijk nummer
Ben benieuwd naar World Domination.. zal wel als laatste zijn.
Ben benieuwd naar World Domination.. zal wel als laatste zijn.
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Wel een vet nummertje hoor! die I Have Seen 
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Deze heeft zon Zombie Killer achtige stijl. Me gusta 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
I Have Seen heeft een leuke intro, maar die melodie vind ik echt heel erg vervelend klinken zeg 
-
GHardtraxx Newbie
- 31 posts member since 2011
- last seen Jul 2014
[youtube] View on YouTube[/youtube]
Rond 25 minuten this is home met wilddtylez en cimo. Weet niet of de link werkt, zit op mobiel. Post m morgen anders wel ff goed;)
Rond 25 minuten this is home met wilddtylez en cimo. Weet niet of de link werkt, zit op mobiel. Post m morgen anders wel ff goed;)
-
GHardtraxx Newbie
- last seen Jul 2014
En haters gonna hate om de vocals, maar ik moet zeggen dat ik t op t eerste gehoor wel een lekker plaatje vind. Vooral de 2e climax. 
-
IHardtraxxer
- 244 posts member since 2013
- last seen Feb 2015
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
wrote:En haters gonna hate om de vocals,
-
GHardtraxx Newbie
- last seen Jul 2014
Gelukkig kan de rest wel normaal doen, en niet als een downie reageren op een mening van een ander.wrote:wrote:En haters gonna hate om de vocals,
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Uhum, haters gonna hate jwz swaggerboy!!11!1!!1!!!!wrote:Gelukkig kan de rest wel normaal doen, en niet als een downie reageren op een mening van een ander.wrote:wrote:En haters gonna hate om de vocals,