Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Coone - Dedication

S
Artiest: Coone

Track(s): Dedication

Sample/video: http://www.facebook.com/photo.php?v=437963592914968
bron: Facebook
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Yeeaahh..
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Weer een standaard Coone plaat, denk dat ik mijn mening daarover niet hoef te uiten :)
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Klink ook als Da Tweekaz... maar het zal wel, 13/12 plaatje...
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Klinkt weer lekker leeg en dan ook nog zo'n standaard meukkick van Coone. En dit is dan internationaal qua populariteit gezien bekender als Code Black/Adaro etc. (om maar wat mainstream namen te noemen)
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Klinkt geweldig.. Vergeleken met al zijn laatste tracks. dus ik zeg verder nog helemaal niks tot ik het numer h elemaal gehoord heb
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Leaked :lol: Ook leuk dat camera-record effect erover xd verder houd ik mijn mond over deze track. T is alleen een intro en die klinkt al een beetje inspiratieloos, dus ik houd mijn hart vast voor de full :/
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 11 days ago
View on YouTube
Wat een slechte climax zeg. Intro is echt lekker, maar wat een slappe climax :thumbdown:
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
heeeel jammer dit. met chapter 2012, music is art en zijn set op defqon wist hij me eindelijk een beetje te overtuigen. Door dit uit te poepen zakt hij weer een flink stuk naar beneden.
K
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2023
Zijn kicks zijn ietwat verbeterd, maar het is nog erg schraal allemaal. Inspiratieloze melodie, onbegrijpelijk hoe deze meneer aan zoveel populariteit komt. Daar heeft zijn album erg veel invloed op gehad natuurlijk, maar hij maakt zijn bekendheid niet waar.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Kwisniks wrote:onbegrijpelijk hoe deze meneer aan zoveel populariteit komt.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Joepie... Coone bewijst toch maar weer mijn held te zijn. >.< :/
O
Hardtraxxer
662 posts member since 2009
last seen Aug 2025
chicken wrote:Joepie... Coone bewijst toch maar weer mijn held te zijn. >.< :/
Eerlijk gezegd was Coone wel (Mijn) held toen hij zijn album had gemaakt in 1 maand.

Alleen is weer helemaal afgezakt na 3-6 maand. Wat een slechte releases achter mekaar.

Dit nrtje is nog redelijk te doen. Zijn kicks zijn stukke beter, ik geef het een 6,5/10.
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Vind deze eigenlijk zo slecht nog niet.
Beetje inspiratieloos misschien, maar toch wel leuk :)
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Best fijne kicks voor een coone plaat beter dan normaal. Ik vind m leuk :)
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Case Dj wrote:Best fijne kicks voor een coone plaat beter dan normaal. Ik vind m leuk :)
Welke kick?

Ik blijf er bij, inspiratieloos, slappe kicks, zelfde als altijd, vreselijk saai en verschrikkelijk standaard. :yawn: :thumbdown:
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
View on YouTube
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
vind dit echt helemaal niks.
D
Hardtraxx Veteran
emmerick wrote:vind dit echt helemaal niks.
Idd, enige wat ik ervan kan zeggen is dat de kicks wat verbeterd zijn..
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Verschrikkelijke meuk. Wil er verder niet te veel over zeggen, maar ben het wel eens met G1LL
Hardtraxxer
163 posts member since 2010
last seen Apr 2013
Zit ik niet op te wachten ;)
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
emmerick wrote:vind dit echt helemaal niks.
K
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2023
Kandidaat voor slechtste plaat van 2012. Deze track is het voorbeeld van hoe het NIET moet. Prutskicks, gerecyclede melodie met een oh zo originele synth, een mid waarvan je gaapt. En dan die reacties eronder bij youtube, met jongetjes die denken dat dit de hardste plaat ooit is met een fantastische melodie en iedereen die dit disliked heeft een steekje loszitten. En dit is dan zogenaamd een professional. Schande.
D
Hardtraxx Veteran
Kwisniks wrote:Kandidaat voor slechtste plaat van 2012. Deze track is het voorbeeld van hoe het NIET moet. Prutskicks, gerecyclede melodie met een oh zo originele synth, een mid waarvan je gaapt. En dan die reacties eronder bij youtube, met jongetjes die denken dat dit de hardste plaat ooit is met een fantastische melodie en iedereen die dit disliked heeft een steekje loszitten. En dit is dan zogenaamd een professional. Schande.
:worship:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Kwisniks wrote:Kandidaat voor slechtste plaat van 2012. Deze track is het voorbeeld van hoe het NIET moet. Prutskicks, gerecyclede melodie met een oh zo originele synth, een mid waarvan je gaapt. En dan die reacties eronder bij youtube, met jongetjes die denken dat dit de hardste plaat ooit is met een fantastische melodie en iedereen die dit disliked heeft een steekje loszitten. En dit is dan zogenaamd een professional. Schande.
U bent de heer 'traxxtwinz' op youtube? :P