De rechten zijn hier geen issue omdat het een free release is. Max Enforcer heeft, denk ik, besloten om helemaal niks met You And I te doen.wrote:Lekkere remix!![]()
Wel bijzonder dat de rechten op het origineel hier geen issue zijn en bij You and I wel
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
H
wrote:Iemand heeft een andere mening en diegene als een idioot wegzetten getuigt van zeer veel volwassenheid ja
Indeedwrote:Omdat jij speciaal bent zal ik het even in gewone taal neerzetten.wrote:echt ik blijf me verbazen over de hoeveelheid idioten in de maatschappij :")wrote:Vind er niet veel bijzonders aan eigenlijk. Melodie is wel erg simpel, telkens herhaling van dezelfde tonen.
De melodie gebruikt repetitieve noten in de melodie, weinig variatie of ontwikkeling van de melodie.
Tenminste ik geloof dat de beste man dat bedoelt.
Hij begint nu toch wel leuk te wordenwrote:Vond deze niet erg bijzonder zaterdag. Ook thuis vind ik hier niet veel aan, saaie climaxes.
Cutewrote:Hij begint nu toch wel leuk te wordenwrote:Vond deze niet erg bijzonder zaterdag. Ook thuis vind ik hier niet veel aan, saaie climaxes.
Tijd voor nieuwe speakers? Hoop reverb in de climaxen ja, dawel.wrote:waarom al die ruis door de eerste en tweede climax?