Op de Hard Bass Cd klinkt de kick nog net ff iets harder 
En omdat ie overal op Youtube wordt weggehaald
View on YouTube
View on YouTube
your moment op hb cd?wrote:Op de Hard Bass Cd klinkt de kick nog net ff iets harder
View on YouTube
Nee, Activatedwrote:your moment op hb cd?wrote:Op de Hard Bass Cd klinkt de kick nog net ff iets harder
View on YouTube
Hij is inderdaad toch wel beetje raar, lijkt gewoon net alsof er geen bass in zitwrote:die punch van de kick in de climax van your moment...
er is zo ongeveer geen punchwrote:Hij is inderdaad toch wel beetje raar, lijkt gewoon net alsof er geen bass in zitwrote:die punch van de kick in de climax van your moment...
haha en dat bezeer je op de kwaliteit van het geluid in die video? . mooi, heel mooi.wrote:die punch van de kick in de climax van your moment...
wait for it...
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHHHAHAHAHA
sorry, maar dit is gebaseerd op de preview van CB.wrote:haha en dat bezeer je op de kwaliteit van het geluid in die video? . mooi, heel mooi.wrote:die punch van de kick in de climax van your moment...
wait for it...
Dit zijn van die momenten waarop iemands geloofwaardigheid bij naar beneden gaat.
knul er is nog geen preview van code black, dat is een lelijk inelkaar geknutseld videotje dat zie je toch wel?wrote:sorry, maar dit is gebaseerd op de preview van CB.wrote:haha en dat bezeer je op de kwaliteit van het geluid in die video? . mooi, heel mooi.wrote:die punch van de kick in de climax van your moment...
wait for it...
Dit zijn van die momenten waarop iemands geloofwaardigheid bij naar beneden gaat.die kicks in de climax
Haha, dacht je echt dat dat de preview was?wrote:sorry, maar dit is gebaseerd op de preview van CB.wrote:haha en dat bezeer je op de kwaliteit van het geluid in die video? . mooi, heel mooi.wrote:die punch van de kick in de climax van your moment...
wait for it...
Dit zijn van die momenten waarop iemands geloofwaardigheid bij naar beneden gaat.die kicks in de climax
+1 compleet met je eens. deze track heeft gevoel.wrote:Activated, ik ben er verliefd op geworden voor Hard Bass.
Op Hard Bass vond ik hem ook lekker klinken, die melodie...
Terwijl dit echt totaal 'n plaat is waar ik normaal niks om zou geven. Heel apart!
Ohja, de kick verandert substantieel in hoge kwaliteit...wrote:haha en dat bezeer je op de kwaliteit van het geluid in die video? . mooi, heel mooi.wrote:die punch van de kick in de climax van your moment...
wait for it...
Dit zijn van die momenten waarop iemands geloofwaardigheid bij naar beneden gaat.
kan goed hoor, misschien veranderen ze hem zelfs nog wat. alles kanwrote:Ohja, de kick verandert substantieel in hoge kwaliteit...wrote:haha en dat bezeer je op de kwaliteit van het geluid in die video? . mooi, heel mooi.wrote:die punch van de kick in de climax van your moment...
wait for it...
Dit zijn van die momenten waarop iemands geloofwaardigheid bij naar beneden gaat.Het blijft gewoon een ongekend slappe kick.
Jij klaagt over kicks??????wrote:vind hem toch een beetje tegenvallen , de kicks zijn zelfs voor mij beetje te soft en er had wel een iets duidelijkere synth onder gemogen met een wat duidelijker patroon , net als in activated. activated is voor mij de betere.
ga nou niet dingen uitlokken en gewoon lezen wat er staat . blijkbaar wel als ik het zeg hewrote:Jij klaagt over kicks??????wrote:vind hem toch een beetje tegenvallen , de kicks zijn zelfs voor mij beetje te soft en er had wel een iets duidelijkere synth onder gemogen met een wat duidelijker patroon , net als in activated. activated is voor mij de betere.