Deze 2 pareltjes gister gehoord in de Time Out, Brennan Heart draaide dr.
Die kicks in Your Moment zijn klonken gruwelijk lekker
Die is in HWS gebruikt ja, had je zelf ook even op kunnen zoeken..wrote:Kan het Kloppen dat Activated ook is hws is gebruikt want hij komt mij wel bekent voor
Live gaan die kicks inderdaad vrij hard, had ik persoonlijk totaal niet verwacht.wrote:Deze 2 pareltjes gister gehoord in de Time Out, Brennan Heart draaide dr.
netjes weerwrote:Het artwork is er inmiddels ook.
Gruwelijke artwork weerwrote:netjes weerwrote:Het artwork is er inmiddels ook.
Might do an edit for the people that don't like the new kick style..
Dat zou wel chill zijn! vind die kicks enige nadeel..wrote:Jawel er komt waarschijnlijk een edit voor Your Moment eraan.![]()
Code Black FB:Might do an edit for the people that don't like the new kick style..
Ik dacht precies hetzelfde gaan ze die kicks weer verneukenwrote:De kicks zijn een keer ietsje harder en het moet direct weer aangepast worden.
Nee, dit mag wel op fusion gereleased worden.wrote:daar heb je scantraxx toch voorwrote:Ik ben juist blij dat Fusion ook meer dit soort platen gaat releasen. Wordt het veel diverser van. Niet dat Fusion releases tot nu toe niet goed waren, want B-Front, Zany, The Pitcher, Titan etc. kunnen mij ook wel bekoren, maar ik vind het jammer als een label zo close-minded is.the pitcher is melodieus genoeg op fusion
Aangepastwrote:Release date is 2 April!
Ja ik wil ze beiden ook live meemaken volgende week op Reverze.wrote:Activated is echt een heerlijk plaatje, zet hem nog regelmatig op van de Hard Bass CD. Your Moment wil ik wel een keertje live meemaken als ik zo deze reacties lees
wrote:begint wel veel van hetzelfde te worden met die artworks, vind het ook niet bij de tracks passen.