Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single 2 tracks

Code Black - Visions (FUSION112)

Label
Fusion Records
Catalogue number
FUSION112

Source: djshop.de

Hardtraxxer
565 posts member since 2011
last seen May 2022
Wat hebben mensen tegen the pitcher?
Ik vind juist een koning en hoort niet in een sub label...
Ben mee eens dat ze sublabel moeten hebben voor dit spul: NitrouZ, Toneshifterz, Code Black (mis nog 1)

Vind toch niks wat hun releasen.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
San Marco wrote:Waarom wordt dit nummer zo ontvangen als Bioweapon er voor staat?: :love: :bomb: :yay:
En nu die van Corey is?: :thumbdown: :x :huh:

Ik snap de mensheid niet
Omdat mijn reactie bij Bioweapon ook :thumbdown: :x :huh: zou zijn. Heb niks met die tracks van hun/hem.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 15 days ago
wootum wrote:
San Marco wrote:Waarom wordt dit nummer zo ontvangen als Bioweapon er voor staat?: :love: :bomb: :yay:
En nu die van Corey is?: :thumbdown: :x :huh:

Ik snap de mensheid niet
Omdat mijn reactie bij Bioweapon ook :thumbdown: :x :huh: zou zijn. Heb niks met die tracks van hun/hem.
hij heeft wel gelijk, die reacties in dat topic bij "nieuwe tracks" zijn (bijna) allemaal lovend ^^
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik heb het eens een keer voor jullie uitgewerkt, want ik zie steeds vaker die conclusies voorbij komen. En daar worden dan vervolgens ook weer conclusies uit getrokken dat het allemaal meelopers zijn etc.
Het bioweapon topic:
Positief: Almighty, R-Shot, Basswalkerz, Maximum, Festuca, Unleashed, The Ace of Bass, IvoLovesWillemii, Tomac, Hardaddict
Negatief: Teknizion, TimothyB, Kettingzaag, Intervention

Het code black topic:
Positief: P-Stylez, Vincejuh, E-rik, Maximum, Festuca, GT500eleanor, (ISense), Wesz, Rawbin, knotsjebilly, Taxi, Almighty, FR3D3R1K, Daveytl, RobertV, wvd, summergirl,
Negatief: Nando, Maximize, PNXRMX, Millard Fillmore, Intervention, (Oxbow), Pommer, DarkestSymphony, Wootum, D-Ruz, Meph0, Raw-Vizion, Faalhaas, Tomac, waltervlierop, Sainen, G1LL

De enige die van positief naar negatief is gegaan is Tomac, hoewel hij in het bioweapon topic alleen zegt dat het een lekkere outro is, dus misschien vond hij de track daar ook al niet goed.
Het is allemaal veel te kort door de bocht geredeneerd. Ik bijvoorbeeld reageer bijna nooit in Bioweapon topics, omdat ik het toch nagenoeg altijd slecht vind. Daarentegen check ik wel Fusion releases, omdat ik kwaliteit van hun gewend ben. En de mensen die Fusion kwaliteit vinden, houden over het algemeen van het wat creatievere/hardere werk (uitzonderingen daargelaten). Dus als een standaard mainstream plaat als dit op het label komt, krijg je negatieve reacties en reacties als dit past niet op het label.
Hardtraxxer
209 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Almighty wrote:Vind het wel een lekker nummer, alsof er een ONLYRAW-Sticker op Fusion zit.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Vind het ook wel een aardig plaatje. Melodie is wel lekker, alleen jammer van de pitchkicks. Hoop dat er nog leuke platen komen van Corey.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
stefaneke wrote:
Pommer wrote: Misschien maar eens tijd voor een Sublabel ofzo, er zitten ook veel te veel artiesten op 1 label nu, gooi NitrouZ, Toneshifterz, The Pitcher, Code Black & evt. nog Dozer of Pavo ofzo erbij.
:huh:
Aint Nobody en Going Ham is gewoon veel te vrolijk :P Kick it to the Bone ook nog wel een beetje.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Lyst wrote:Deels oneens, Fusion mag dan wel een sterke naam zijn, maar dat houdt niet in dat die naam niet aangetast kan worden door verkeerde releases.
Als dat met een naam (wat trouwens wat mij betreft ook een soort merk is) als Headhunterz kan gebeuren, waarom zou dat dan niet met een label kunnen gebeuren?
Hardtraxxer
400 posts member since 2009
last seen Jun 2016
Lyst wrote:Ik heb het eens een keer voor jullie uitgewerkt, want ik zie steeds vaker die conclusies voorbij komen. En daar worden dan vervolgens ook weer conclusies uit getrokken dat het allemaal meelopers zijn etc.
Het bioweapon topic:
Positief: Almighty, R-Shot, Basswalkerz, Maximum, Festuca, Unleashed, The Ace of Bass, IvoLovesWillemii, Tomac, Hardaddict

Het code black topic:
Positief: P-Stylez, Vincejuh, E-rik, Maximum, Festuca, GT500eleanor, (ISense), Wesz, Rawbin, knotsjebilly, Taxi, Almighty, FR3D3R1K, Daveytl, RobertV, wvd, summergirl,
Negatief: Nando, Maximize, PNXRMX, Millard Fillmore, Intervention, (Oxbow), Pommer, DarkestSymphony, Wootum, D-Ruz, Meph0, Raw-Vizion, Faalhaas, Tomac, waltervlierop, Sainen, G1LL

De enige die van positief naar negatief is gegaan is Tomac, hoewel hij in het bioweapon topic alleen zegt dat het een lekkere outro is, dus misschien vond hij de track daar ook al niet goed.
Het is allemaal veel te kort door de bocht geredeneerd. Ik bijvoorbeeld reageer bijna nooit in Bioweapon topics, omdat ik het toch nagenoeg altijd slecht vind. Daarentegen check ik wel Fusion releases, omdat ik kwaliteit van hun gewend ben. En de mensen die Fusion kwaliteit vinden, houden over het algemeen van het wat creatievere/hardere werk (uitzonderingen daargelaten). Dus als een standaard mainstream plaat als dit op het label komt, krijg je negatieve reacties en reacties als dit past niet op het label.
Ik had t meer over het algemeen, maar fijn dat je het even benadrukt. Zelf had ik geen zin om alle leden te sorteren naar positief/negatief. Ik snap je punt in ieder geval. Het viel mij gewoon op toen ik beide topics doorging. ;)
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ik wacht wel ff op HQ preview, maar wat ik ervan heb gehoord vind ik het nog redelijk standaard, maar misschien dat de HQ anders uitwijst.
Hardtraxxer
400 posts member since 2009
last seen Jun 2016
Skedoedelefloeps wrote:Ik wacht wel ff op HQ preview, maar wat ik ervan heb gehoord vind ik het nog redelijk standaard, maar misschien dat de HQ anders uitwijst.
http://www.djshop.de/Download-Code-Blac ... tails.html
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
San Marco wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Ik wacht wel ff op HQ preview, maar wat ik ervan heb gehoord vind ik het nog redelijk standaard, maar misschien dat de HQ anders uitwijst.
haha :P ben trouwens errrrg benieuwd naar Fusion113,
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
knotsjebilly wrote:
San Marco wrote:
haha :P ben trouwens errrrg benieuwd naar Fusion113,
ik ook, hopelijk is dat wel weer een beetje kwaliteit, alleen Flow is nog intressant rest vanaf is niks, ook World of fire en fly with me waren it intressant imo.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Helaas, had heel wat anders gehoopt van Code Black :/

En Fusion zakt ook verder voor mij.

Melodieuse platen oke, maar laat ze dan wel origineel zijn :(
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Had beter geweest Scantraxx : Visions/Vision & Broadcast
Fusion: Realm 2011 / The Heretic of Unleash the Weapon Pt2
Hardtraxxer
296 posts member since 2011
last seen Jul 2016
Okeeeee dit is dus totaaaaaal niet de fusion die ik wil horen :(

Waarom al die slechte releases laatste tijd :cry:
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Ik vind het opzich wel een aardig nummer ^^

Ik hou wel van die (oude) Bioweapon sound :)
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 15 days ago
ik was toch even bang na de splitsing dat ik nooit meer een goeie Bioweapon plaat zou horen
Corey mag van mij zo wel doorgaan al hoop ik toch dat hij wat diverser kan/gaat produceren
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
p-stylez wrote:
stefaneke wrote:
Pommer wrote: Misschien maar eens tijd voor een Sublabel ofzo, er zitten ook veel te veel artiesten op 1 label nu, gooi NitrouZ, Toneshifterz, The Pitcher, Code Black & evt. nog Dozer of Pavo ofzo erbij.
:huh:
Aint Nobody en Going Ham is gewoon veel te vrolijk :P Kick it to the Bone ook nog wel een beetje.
Idd, ik had het ook niet over "slechte" artiesten die naar het sublabel moeten, maar gewoon de wat meer melodieuze, waar The Pitcher zeker wel onder valt ook al heeft ie mss 2 of 3 hardere platen gemaakt
Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
View on YouTube
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Lyst wrote:Ik heb het eens een keer voor jullie uitgewerkt, want ik zie steeds vaker die conclusies voorbij komen. En daar worden dan vervolgens ook weer conclusies uit getrokken dat het allemaal meelopers zijn etc.
Het bioweapon topic:

Het code black topic:

verveel jij je ofzo :surrender:
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
:thumbsup: lekker trackje!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Niet de meest orginele track, maar ook niet zo dramatisch als sommigen het hier voordoen. Vind de gedachtegang van sommigen hier een beetje raar, maar goed.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
kick ligt me raar, benieuwd hoe die live gaat! Maar dit is wel weer "gewoon", fusion ik wacht op het "andere".
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
Intro & Outro doet me trouwens denken aan Headhunterz - Doomed :P