Dit vind ik dus helemaal niks
. Fusion blijft mijn favo label ,maar ze mogen wel stoppen met zulke releases..
Zo, trolololol.
moet je dat nou echt bij elke fusion release weer zeggenwrote:Dit past idd niet bij Fusion, want Fusion zuigt en dit nummer niet
Jij bent echt met grote voorsprong het meest trieste persoon van het forumwrote:Dit past idd niet bij Fusion, want Fusion zuigt en dit nummer niet

Ik: Wanneer releasen jullie eens wat spectaculairs.Jullie hebben zoveel moois klaarliggen, release dan niet dit. Tsja commercieel
No worries dus...Fusion: release dan niet dit?? waar heb je het precies over.. en er komt nog genoeg aan, no worries
slaat nergens opwrote:Ik probeerde ff een reactie uit te lokken van Fusion en dat is gelukt.
Ik: Wanneer releasen jullie eens wat spectaculairs.Jullie hebben zoveel moois klaarliggen, release dan niet dit. Tsja commercieelNo worries dus...Fusion: release dan niet dit?? waar heb je het precies over.. en er komt nog genoeg aan, no worries
Gast het is hier geen Twitter.wrote:RT @ E-Rik
geen verkeerde track maar dit pas echt totaal niet bij Fusion, dit is gewoon de oude Bioweapon sound
Wooooow, wat een informatie heb jij toch weten te ontfutselen!wrote:Ik probeerde ff een reactie uit te lokken van Fusion en dat is gelukt.er komt nog genoeg aan
Waarom commercieel?????wrote:Ik probeerde ff een reactie uit te lokken van Fusion en dat is gelukt.
Ik: Wanneer releasen jullie eens wat spectaculairs.Jullie hebben zoveel moois klaarliggen, release dan niet dit. Tsja commercieelNo worries dus...Fusion: release dan niet dit?? waar heb je het precies over.. en er komt nog genoeg aan, no worries
Haha ik zei dat ik het zou proberen tochwrote:Wooooow, wat een informatie heb jij toch weten te ontfutselen!wrote:Ik probeerde ff een reactie uit te lokken van Fusion en dat is gelukt.er komt nog genoeg aan
Dat. Maar ik ben wel akkoord dat er een sublabel mag/moet komen. Anders zitten wie hier volgend jaar nog te wachten op releases die we écht nu willen zien komen...wrote:Vind het wel een lekker nummer, alsof er een ONLYRAW-Sticker op Fusion zit.
En commercieel is in jouw ogen, wat blijer?wrote:En waarom commercieel, omdat Fusion toch een beetje commercieel wordt en eruit gaat zien in mijn ogen.wrote:
Wooooow, wat een informatie heb jij toch weten te ontfutselen!