Last edited by Fusionmania on 13 Apr 2013 13:13, edited 4 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
A
lekker nummertje 
-
AHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2011
- last seen May 2013
Klinkt weer heerlijk! Wat een lekkere zomersplaatje 
Dit stijltje doet me denken aan Atmozfears 
-
IHardtraxxer
- 438 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Dit is Audiotricz - Dance No More
-
S
Atmozfears vs. Audiotricz
http://www.facebook.com/atmozfears/post ... 3647197742
Atmozfears
Thanks Code Black for spinning one of our collabs with Audiotricz on "De Avondploeg" at SLAM FM, it's called "Dance No More". Check it out on 14:30. Don't forget to check the rest of Code Black's interview and set! View on YouTube
-
SDonateur
- 258 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Dit is inderdaad een heerlijk luisterplaatje, heb ook t idee dat de kicks van Atmozfears wat beter aan het worden zijn.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ben ik de enigste die dit niks vind?
-
J
Je bent de enige.wrote:Ben ik de enigste die dit niks vind?
Schrik me telkens de pleuris bij die kut jingle 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Doet mij niks.
Last edited by Duruz on 15 Apr 2013 11:31, edited 1 time in total.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Track zit redelijk standaard in elkaar haha
Melodie vind ik overigens best lekker! idd lekker zomers! Kicks vallen met ook mee 
-
R
Heerlijk nummer!
-
HHardtraxxer
- 99 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
die melody doet me aan een andere recente track denken...
lekker plaatje!
lekker plaatje!
Hoor deze net in die Wildstylez Promo, jezus wat saai weer.
Waar komen dat soort vocals toch vandaan? Je hoort ze steeds vaker opduiken (Code Black schijnt het ook nogal wat te vinden), krijg er een aardige slappe van.
Ook weer zo'n quasi-raw mid-intro en de meest generic melodie die je kan bedenken.
Waar komen dat soort vocals toch vandaan? Je hoort ze steeds vaker opduiken (Code Black schijnt het ook nogal wat te vinden), krijg er een aardige slappe van.
Ook weer zo'n quasi-raw mid-intro en de meest generic melodie die je kan bedenken.
-
J
Zou me niet verbazen dat dit samen met This Is The Time hun debuut release word bij Scantraxx
This Is The Time doet me toch wel meer dan dit helaas. Wel talentvolle producers dat is wel duidelijk.
Waar ken ik die melodie van? Ben absoluut geen fan vocals maar deze vind ik op zich nog wel aardig. Code Black en Tuneboy houden inderdaad ook wel van deze stijl. Die drumroll voor de climax is ook vet, verder kan ik niet echt bijzondere dingen ontdekken.
Quasi-raw, what the fuck? Lijkt me een vrij normale mid-intro met typische hardstyle geluidjes, of gaan we nu alle hardstyle die niet raw is quasi-raw noemen?wrote:zo'n quasi-raw mid-intro
Ik vind het in ieder geval een heerlijke track, die vocals doen het goed in de mid en vervolgens in combinatie met de melodie, die me zeker wat doet, weer. Is er al iets bekend over een release?
wrote:Quasi-raw, what the fuck? Lijkt me een vrij normale mid-intro met typische hardstyle geluidjes, of gaan we nu alle hardstyle die niet raw is quasi-raw noemen?wrote:zo'n quasi-raw mid-intro
Ik vind het in ieder geval een heerlijke track, die vocals doen het goed in de mid en vervolgens in combinatie met de melodie, die me zeker wat doet, weer. Is er al iets bekend over een release?
Album
-
J
Hoorde hier laatst dat Atmozfears voor Audiotricz produceren, wat heeft het dan voor nut om een collab te doen? Is een beetje met jezelf spelen maar toch ook weer niet.