Hmm ja oke, you're right.wrote:Vooral de tekst in deze plaat reflecteert dat ja. Distant planet, colour, beauty, landscape en ga zo maar door. Maar ehm, en nu..? Aangezien niemand hier oppert dat de naam oorspronkelijk van Avatar komt. :')
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
J
Mijn dochtertje gaat Pandora heten.wrote:Want er zijn zoveel andere fictieve planeten met dezelfde naam uiteraard. Maar goed, wat jij wil. Het was volgens de Griekse mythologie de eerste vrouw, geschapen door Hephaistos. Vooral de tekst in deze plaat reflecteert dat ja. Distant planet, colour, beauty, landscape en ga zo maar door. Maar ehm, en nu..? Aangezien niemand hier oppert dat de naam oorspronkelijk van Avatar komt. :')wrote:Ja, daar komt de naam Pandora ook echt oorspronkelijk vandaan :')wrote:Dikke titel ook! Die planeet van Avatar
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Wat the fack is dit nou weer voor iets diep triests? Inspiratieloos?
De track op zich is wel leuk alleen dit is gewoon een 1 op 1 kopie van Red Planet. Ik zou me als Corey gaan schamen dat je zo inspiratieloos bent dat je een track moet kopieren en wat elementjes moet veranderen om aan je geld te komen :')
De track op zich is wel leuk alleen dit is gewoon een 1 op 1 kopie van Red Planet. Ik zou me als Corey gaan schamen dat je zo inspiratieloos bent dat je een track moet kopieren en wat elementjes moet veranderen om aan je geld te komen :')
-
DHardtraxx Veteran
Was al lang bekend dat dit een Red Planet 2.0 zou worden..wrote:Wat the fack is dit nou weer voor iets diep triests? Inspiratieloos?
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Als je het nieuws een beetje zou volgen wist je idd dat dit 2.0 zou zijn. Kansloze reactiewrote:Wat the fack is dit nou weer voor iets diep triests? Inspiratieloos?
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Ik vind dat Code Black juist met deze track laat zien hoe getalenteerd hij is. Knap hoe hij een verhaallijn uit 2 tracks op deze manier samenbrengt. Buiten dat zijn de melodie, synth en kicks ook nog eens heerlijk dus weer echt een topplaatje. Ik weet nog goed dat hij deze draaide op Defqon 
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Wat een mooie plaat, op Defqon kreeg ik echt mega kippenvel bij de break!
Deze man heeft zijn plek wel verdiend op Qlimax imo
Deze man heeft zijn plek wel verdiend op Qlimax imo
-
DHardtraxx Veteran
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
De melodie in de opbouw en uiteindelijk de climax is echt zo enorm vet. Verder kan ik het goed verdragen allemaal, maar die melodie doet het hem echt.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Last edited by hotymoty on 15 Sep 2013 23:57, edited 1 time in total.
Je vergat de & weg te halen
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Geweldige track!
release duurt veel te lang! 
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
klinkt wel vet
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Wat een fijne plaat en wat een kwaliteit levert deze man. Give You Up, Feels Good en nu dit. Eindbaas!
Wat een heerlijke melodie zeg. 
Die anti is wel lolbad.
Die anti is wel lolbad.
Dit. Die melodie is echt super vet, anti is erg matig. Kicks zijn trouwens ook lieve natte scheetjes.wrote:Wat een heerlijke melodie zeg.
Die anti is wel lolbad.
-
AHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2013
- last seen Sep 2017
Ik vind toch een stapje verder dan Red Planet, boekt wel vooruitgang 
Nee sorry. Net niet melodie, net niet anti, net niet kicks. Jammer want met een paar aanpassingen zou dit al een stuk beter klinken.
Kicks
Kan er daarom al niet meer naar luisteren.
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Idd, hij had Red Planet kicks onder moeten doen of F.E.A.R.wrote:KicksKan er daarom al niet meer naar luisteren.