Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01F.E.A.R. (Original Mix)
- 02F.E.A.R. (Original Edit)
Wordt morgen sws gehaald, lekker plaatje alleen intro mist drive door die pauzetjes.
Meestal op dezelfde dag nog bij Fusion, dus gok er maar op dat hij er vanmiddag is.wrote:Wanneer komt ie op Dance-Tunes?
Dit is 131?
Kzie vandaag bij Fusion een filmpje van Black & White ft Angie Brown - Get Ya Hands Up (Code Black Remix)
Deze track is ook 131 ...
Kzie vandaag bij Fusion een filmpje van Black & White ft Angie Brown - Get Ya Hands Up (Code Black Remix)
Kvind F.E.A.R. trouwens echt niet zo'n goede track, heb hem nooit wat gevonden 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
2-tracker maybe?wrote:Dit is 131?
Klopt, Original en de Edit.wrote:2-tracker maybe?wrote:Dit is 131?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
wrote:Kvind F.E.A.R. trouwens echt niet zo'n goede track, heb hem nooit wat gevonden
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
aangeschaft 
Melodie is geniaal, maar de uitvoering is vrij zwak. Intro heeft wel wat, maar loopt imo niet helemaal lekker. Staat overigens compleet los van de climax, waar echt hele dode momenten omheen zitten. Had 10x meer epic gekund met zo'n melodie.
Melodie is gewoon gejat, intro is niet op te dansen, nee deze laat ik schieten 
-
SHardtraxxer
- 359 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
Lekker plaatje in ieder geval. Melodie gestolen of niet, maakt niet uit eenmaal je op een feest staat. Alleen jammer van de rare intro.
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Die mids zijn ZO vet! 
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Zalige plaat, doet het vooral erg goed op feestjes voor mij 
wrote:Melodie is gewoon gejat, intro is niet op te dansen, nee deze laat ik schieten
Snap de voldoening voor een artiest niet wanneer deze de melodie 1 op 1 overneemt.
Waar is de bass?
Zelfs op vol volume mix ik de bass.
En die melodie blijft gerippt van Scott Brown.
Dus geef mij Scott Brown - Blow Ya To Pieces maar die heeft wel een lading bass.
Zelfs op vol volume mix ik de bass.
En die melodie blijft gerippt van Scott Brown.
Dus geef mij Scott Brown - Blow Ya To Pieces maar die heeft wel een lading bass.
-
THardtraxxer
- 245 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
love it or hate it
we love it!