Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 23 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Code Black - Brighter Day (WER001)

Label
WE R
Catalogue number
WER001
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 6 minutes ago
Kan dit niet echt Hardstyle noemen, maar verder eens met het volgende:
Maestro N wrote:Echt een heerlijke plaat, schitterend stukje muziek.
Henk-Jan wrote::loving: :loving:
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Dutch92 wrote:
PNXRMX wrote:Benieuwd wie er nog meer bij zit :)
ik zeg wasted penguinz
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 1 day ago
En dan hoor je in eens Code Black - Brighther day op SlamFM OMGG!
Waar gaat dit heen zeg? :/
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Leuke plaat, die melodie in combi met de lead is heerlijk :woot:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Wat een heerlijke plaat :loving:
Die trancy sounds zijn echt heel vet
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Jammer van de vocals, want verder heeft de plaat een heerlijk zweverig sfeertje.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Pommer wrote:
Daveytl wrote:
Fusionmania wrote:Maar van wie is die label eigenlijk?
Brennan Heart.

Gaaf plaatje :loving:
Die heeft toch al z'n eigen label? Of mis ik weer iets.
Ja, maar volgens mij gaan ze de naam veranderen van het label van Brennan Heart.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Op de vocals na wel een leuk nummertje.
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Leuk. ^^
Dat stukje waar de vocal vastloopt is wel lelijk. (@2:48)
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
93Wesley93 wrote:Véél gevoel, bijna geen kicks.

Wel goed dat hij van Fusion weg is, hier zal zijn muziek wel beter tot z'n recht komen. :)
Ja want op welk label het wordt uitgebracht heeft ook echt invloed op de plaat :lol:
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
Phase 2 wrote:

Wel goed dat hij van Fusion weg is, hier zal zijn muziek wel beter tot z'n recht komen. :)
Ja want op welk label het wordt uitgebracht heeft ook echt invloed op de plaat :lol:
Je kent het Battlescarz verhaal niet?
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Phase 2 wrote:

Dat niet direct, maar als dit label van Brennan Heart is vind ik dat op het eerste gezicht gewoon een logischere plaats voor zijn releases.
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
Fusionmania wrote:
Phase 2 wrote:

Je kent het Battlescarz verhaal niet?
Jawel, maar dat is anders dan muziek beter tot zijn recht komen op een ander label. Of deze plaat in deze vorm nu op fusion of een ander label komt maakt voor de plaat niets uit.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Slechtste track van deze man tot nu toe, alleen de melodie is wel ok, maar de rest is echt alles behalve sterk. Zit geen energiegehalte in deze track, geen drive en geen goede kicks. Can't Hold Me Back was een heeeeeeel stuk beter.
Phase 2 wrote: Jawel, maar dat is anders dan muziek beter tot zijn recht komen op een ander label. Of deze plaat in deze vorm nu op fusion of een ander label komt maakt voor de plaat niets uit.
Dan weet jij blijkbaar nog niet hoeveel invloed een label op een track kan hebben. Dit label of Fusion maakt niet zoveel uit, maar er zijn labels die nog wel 's wat willen veranderen aan een track.. En ik snap wel wat Wesley bedoelt, zie ook liever deze euphorische nummers op een ander label verschijnen, bij Fusion wil ik wat meer hardere platen zien eigenlijk.
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Pommer wrote:
Daveytl wrote:
Fusionmania wrote:Maar van wie is die label eigenlijk?
Brennan Heart.

Gaaf plaatje :loving:
Die heeft toch al z'n eigen label? Of mis ik weer iets.
Is een nieuw label/platform van BH.
Komen paar artiesten bij maar dat hoor je zeer binnenkort.
Voor bron stuur maar PB
Hardtraxxer
257 posts member since 2008
last seen Jan 2017
Opzich geen slechte plaat, de melodie vind ik lekker euforisch klinken. Het is jammer dat de vocals en vooral die ultra zachte kicks het verpesten. De kicks zijn nooit zijn sterkste punt geweest, maar deze slaan alles
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
iemand die de break eruit wil halen als die uit is? melo is lekker dromerig namelijk maar ik kan die break niet uitstaan
Hardtraxxer
68 posts member since 2013
last seen Apr 2013
Forbidden Phobia wrote:iemand die de break eruit wil halen als die uit is? melo is lekker dromerig namelijk maar ik kan die break niet uitstaan
Komt voor de bakker ;) Stuur me even een PM als ik hem voor 6 april nog niet gepost heb (lange termijn geheugen ftl :P)
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Heerlijk voor thuis. Op een feest laat maar zitten.
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Marcel Fischer wrote:
Forbidden Phobia wrote:iemand die de break eruit wil halen als die uit is? melo is lekker dromerig namelijk maar ik kan die break niet uitstaan
Komt voor de bakker ;) Stuur me even een PM als ik hem voor 6 april nog niet gepost heb (lange termijn geheugen ftl :P)
thanks :thumbsup: welk topic moet ik dan kijken als je 'm post?
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Verschrikkelijk nummer, valt dit nog onder de noemer hardstyle? Zeikbreak, dramatische kicks(zijn t kicks?) en dan een of andere vage melo.. next!
Hardtraxxer
68 posts member since 2013
last seen Apr 2013
Forbidden Phobia wrote:
Marcel Fischer wrote:
thanks :thumbsup: welk topic moet ik dan kijken als je 'm post?
Ik upload hem hier wel gewoon, zippy ;)
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
G1LL wrote:
Phase 2 wrote: Jawel, maar dat is anders dan muziek beter tot zijn recht komen op een ander label. Of deze plaat in deze vorm nu op fusion of een ander label komt maakt voor de plaat niets uit.
Dan weet jij blijkbaar nog niet hoeveel invloed een label op een track kan hebben. Dit label of Fusion maakt niet zoveel uit, maar er zijn labels die nog wel 's wat willen veranderen aan een track.. En ik snap wel wat Wesley bedoelt, zie ook liever deze euphorische nummers op een ander label verschijnen, bij Fusion wil ik wat meer hardere platen zien eigenlijk.
dat weet ik wel, maar dat ging het in deze niet over. Het ging over dat de plaat beter tot zijn recht zou komen op een ander label. In die zin heeft een label geen invloed op de track. Of de track in deze vorm nu op fusion komt of niet maakt toch helemaal niets uit.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Er zitten geen kicks in deze plaat. :/
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Deze plaat kon me op Headhunterz: Hard With Style niet pakken, maar later op Qlimax ineens wel. Prachtig moment als die vocal lang aanhoud en de melodie erin valt. Superplaatje!