Dit!wrote:Oei oei oei, wat een lekkere plaat! Heerlijke melodie!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Nu je het zo zegt, iddwrote:Grappig dat ze nu samen een track hebben gemaakt.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
En ook nog eens met zo'n titelwrote:Grappig dat ze nu samen een track hebben gemaakt.
-
A
dit zegwrote:Ben normaal niet zo weg van platen met dit soort vocals, maar wat is deze heerlijk zeg
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Zoals velen boven mij, normaal ook niet weg van platen met zo'n vocals. Maar deze melodie is heerlijk 
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Zo jammer van die vreselijke plop kick, met goede kicks was dit een pareltje. Nu maar een gewoon leuk plaatje.
-
DHardtraxxer
- 112 posts member since 2012
- last seen Feb 2024
Heuullleee fijne plaat 
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
-
THardtraxxer
- 62 posts member since 2011
- last seen Dec 2015
OOOOKEE!
heerlijke vocals en melodie. Kicks inderdaad was minder, maar erg benieuwd hoe deze plaat volgende week in de Gelredome gaat klinken! 
Edit: haha top heb 'm op Qlimax blijkbaar ook al gehoord…
lekker scherp
Edit: haha top heb 'm op Qlimax blijkbaar ook al gehoord…
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Afschuwelijke kicks zeg. Melodie wel heerlijk
Maar, die kicks passen hier wel goed bij.wrote:Afschuwelijke kicks zeg. Melodie wel heerlijk
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 19 days ago
2x in de HMH mogen horen vorig weekend.. ik ben verliefd! 
Nou van die plop kicks als deze passen naar mijn mening nergens bij. Met een vollere kick had dit beter geklonken.wrote:Maar, die kicks passen hier wel goed bij.wrote:Afschuwelijke kicks zeg. Melodie wel heerlijk
-
A
Waarom precies? Heb ik iets gemist?wrote:Grappig dat ze nu samen een track hebben gemaakt.
Volgens mij doelen ze op het feit dat Atmozfears twee jaar geleden een track had gemaakt: Rip The Jacker, die precies dezelfde kick had als Dead Of The Night dacht ik, althans dat insinueerde Code Black toen. heel zeurverhaal van Code Black toen over hoe schandalig het wel niet was en nu maken ze een track samenwrote:Waarom precies? Heb ik iets gemist?wrote:Grappig dat ze nu samen een track hebben gemaakt.
-
A
Haha o ja! Dat kan ik me nog vaag herinneren inderdaad
Vind het nog best een prima nummer eigenlijk. De vocals moet ik van kotsen maar dat neem ik maar voor lief, de melodie is namelijk wel erg fijn
Vind het nog best een prima nummer eigenlijk. De vocals moet ik van kotsen maar dat neem ik maar voor lief, de melodie is namelijk wel erg fijn
Inmiddels al een miljoen keer geluisterd
Kan niet wachten om hem live te horen ook.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Laatste tijd toch steeds meer mainstream platen die ik echt tof vind
Toch een pluspuntje in de tegenwoordige hardstyle scene!
Na HardBass helemaal verliefd geworden op deze plaat 
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008