Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Cover: Clockartz - Resonance
HS Unreleased Single

Clockartz - Resonance

Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Heel fijn ^^
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 15 days ago
Ja dit was zo vet tijdens de eindshow, meteen weer kippenvel bij het terugkijken/luisteren :loving:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Vind t maar een saaie plaat eigenlijk...
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Wat een gruwelijke plaat zeg, past perfect bij een eindshow. Zit echt een heel fijn sfeertje in.
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
Sfeertje erin is ontzettend vet, maar vind dat hardcore gedeelte dan weer totaal overbodig en haalt voor mij ook de kracht uit de plaat weg.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Fantazoo wrote:Sfeertje erin is ontzettend vet, maar vind dat hardcore gedeelte dan weer totaal overbodig en haalt voor mij ook de kracht uit de plaat weg.
Vind ik juist wel vet, doet me een beetje denken aan Forgotten Moments zo met die eindshow erbij. Fantastische plaat dit :loving:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 8 hours ago
Heel erg fijn deze. :loving:
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 12 hours ago
Gruwelijke plaat! Moet mij echt heel erg denken aan de opbouw die Timeless heeft en dat vind ik al erg positief! Verder staat de plaat echt fantastisch in de eindshow met dat vuurwerk erachter. Zal wel een q-dance release krijgen en hoog in de q-dance top 100.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Pommer wrote:
Fantazoo wrote:Sfeertje erin is ontzettend vet, maar vind dat hardcore gedeelte dan weer totaal overbodig en haalt voor mij ook de kracht uit de plaat weg.
Vind ik juist wel vet, doet me een beetje denken aan Forgotten Moments zo met die eindshow erbij. Fantastische plaat dit :loving:
Juist vet idd
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Vind het geen TOTY plaat, maar hij is wel fijn.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Fijn plaatje ^^
J
Tracks Moderator
1221 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Hoe komt zo'n plaat eigenlijk in de eindshow? Gooit Q er een oproep uit ofzo bij agencies? Of levert Clockartz zo'n track aan zo van, kijk wat we hebben gemaakt? Dat vraag ik mij elk jaar af :P

Hele toffe plaat trouwens, meer dan 5 minuten ook nog. Kwaliteit!
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Jambekkieee wrote:Hoe komt zo'n plaat eigenlijk in de eindshow? Gooit Q er een oproep uit ofzo bij agencies? Of levert Clockartz zo'n track aan zo van, kijk wat we hebben gemaakt? Dat vraag ik mij elk jaar af :P

Artiesten sturen tracks in naar QDance, Clockartz heeft er een djmag artikel over;
https://djmag.nl/features/06272017-1723 ... s%E2%80%9D
Last edited by Koen on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Dit is echt een nummer geweest wat voor mij zoveel losmaakt op Defqon. Wat een passie en sfeer zit hier in verwerkt en als dat dan allemaal samen komt is het echt geweldig. Denk wel 1 van mijn favoriete nummer dit jaar.. :love: :loving:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Hoop dat deze toch wel snel uitkomt.
J
Tracks Moderator
1221 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Koen wrote:
Jambekkieee wrote:Hoe komt zo'n plaat eigenlijk in de eindshow? Gooit Q er een oproep uit ofzo bij agencies? Of levert Clockartz zo'n track aan zo van, kijk wat we hebben gemaakt? Dat vraag ik mij elk jaar af :P

Artiesten sturen tracks in naar QDance, Clockartz heeft er een djmag artikel over;
https://djmag.nl/features/06272017-1723 ... s%E2%80%9D
Ah kijk aan, thanks!!
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 3 days ago
In de victory EP op spotify staat het als 'Clockartz luma - bootleg', maar als ik hem toevoeg aan m'n afspeellijst staat het opeens als 'Clockartz resonance'. Wat wordt het nou :huh: ?
Last edited by makrooy on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
makrooy wrote:In de victory EP op spotify staat het als 'Clockartz luma - bootleg', maar als ik hem toevoeg aan m'n afspeellijst staat het opeens als Clockartz resonance'. Wat wordt het nou :huh: ?
Best apart dat het eerst Resonance heette. Ik denk bijna gewoon dat ze de gok namen om net alsof te doen dat het helemaal hun eigen plaat was
Hardtraxxer
411 posts member since 2013
last seen Jul 2019
doet me een beetje aan Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix) denken
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
patrickjumpeen wrote:doet me een beetje aan Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix) denken
Dat is wel een long shot imo.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Broken Balance wrote:
patrickjumpeen wrote:doet me een beetje aan Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix) denken
De opbouw van Resonance is een long shot. Stoorde me op Defqon er ook al aan.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Raven wrote:
Broken Balance wrote:
De opbouw van Resonance is een long shot. Stoorde me op Defqon er ook al aan.
Op dat moment vond ik het wel perfect passen eigenlijk.

Zo thuis luisteren duurt het idd wel wat lang. Ook niet echt een track om te draaien op een doorsnee feessie.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
RoyAPO wrote:
makrooy wrote:In de victory EP op spotify staat het als 'Clockartz luma - bootleg', maar als ik hem toevoeg aan m'n afspeellijst staat het opeens als Clockartz resonance'. Wat wordt het nou :huh: ?
Best apart dat het eerst Resonance heette. Ik denk bijna gewoon dat ze de gok namen om net alsof te doen dat het helemaal hun eigen plaat was
ja zoiets lijkt het wel inderdaad.
internet komt erachter dat ze het 'gejat' hebben en plots wordt ie met een andere titel en als bootleg uitgebracht.
zou bijna denken dat Q dit dus ook niet wist.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Dachten ze dan werkelijk waar dat ze er mee weg hadden kunnen komen? Zou wel vrij naïef zijn.
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Eerst dacht ik "wauw Clockartz heeft een pareltje neergezet", maar nu ik weet dat het eigenlijk gewoon een remix is vind ik hem ineens wat minder xd