Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Kicks & sfeer 
-
A
Klinkt heeeel vet
uniek stijtlje
-
J
Mwahmwah, ook maar aan het producen geslagen dus, vind het nog net niet.
Maar het is een test mix dus wie weet
Maar het is een test mix dus wie weet
Heeft hij al een release gehad?:0
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Ik vind hem nu al erg lekker klinken. Geen poespas, gewoon kicks. 
-
J
Nog nietwrote:Heeft hij al een release gehad?:0
Klinkt wel leuk, maar het lijkt net alsof ik 3 minuten naar een intro heb zitten luisteren
Is het eigenlijk ook:P Break, climax enzo ben ik nog niet tevreden over dus liet ik niet horen
Dus bij deze kunnen we een full van 6/7 min verwachten?
Zou wel weer eens fijn zijn naast alle 4 minuten durende nummers tegenwoordig.
Klinkt vet! Sfeer is dik, lekkere screeches, en volgens mij zijn de kicks ook prima (luister nu met koekblikkengeluid, dus kan het nog niet goed beoordelen)
Ik denk dat een climax niet eens nodig is. Misschien een idee om deze versie te releasen èn een climax-versie te releasen?
Ik denk dat een climax niet eens nodig is. Misschien een idee om deze versie te releasen èn een climax-versie te releasen?
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Ik wil hem zo ook wel hebben hoor. 
lekkere intro met volle en stevige kicks
smaakt naar meer !!
smaakt naar meer !!
Hmm, niet slecht. Ik vind de punch alleen wel iets teveel op een snare lijken, en de tail trilt teveel (en dan bedoel ik niet qua bass).
Sfeer is aanwezig en dikke kicks ook
De track zelf als geheel vind ik toch nog wel iets te leeg. Er gebeurt te weinig.
Sfeer is aanwezig en dikke kicks ook
De track zelf als geheel vind ik toch nog wel iets te leeg. Er gebeurt te weinig.
Interesse is gewekt inderdaad. Kicks hebben wel wat weg van die van Thera 
Van Breaking Point idd. Maar meer Thera platen niet hoorwrote:Interesse is gewekt inderdaad. Kicks hebben wel wat weg van die van Thera
Nja het neigt een beetje naar de kick van Thera de laatste tijd. Zoals die in Breaking Point maar ook in The Battle, Twilight Zone en de Quietly remix.wrote:Van Breaking Point idd. Maar meer Thera platen niet hoorwrote:Interesse is gewekt inderdaad. Kicks hebben wel wat weg van die van Thera
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Dat zijn toch gewoon dezelfde kicks?wrote:Nja het neigt een beetje naar de kick van Thera de laatste tijd. Zoals die in Breaking Point maar ook in The Battle, Twilight Zone en de Quietly remix.wrote:Van Breaking Point idd. Maar meer Thera platen niet hoorwrote:Interesse is gewekt inderdaad. Kicks hebben wel wat weg van die van Thera
Klinkt goed! Maar had inderdaad net van Thera kunnen zijn.
Nee. Luister maar. Die van Twilight Zone zijn wel degelijk anderswrote:Dat zijn toch gewoon dezelfde kicks?
Zoals ik in het dubbele topic al zei: De sfeer is echt
en typisch mijn stijl
De kicks zijn daarentegen van Thera en de track zelf is veel te leeg. Het enige wat me echt wat doet is de sfeer dus.
De kicks zijn daarentegen van Thera en de track zelf is veel te leeg. Het enige wat me echt wat doet is de sfeer dus.
Thx voor de feedback moet idd nog aan volheid werken.
Over de kicks ze zijn niet van Thera man heb idd les bij hem gevolgd maar niks letterlijk overgenomen. Alleen ja zelfde plug ins opbouw etc.
Over de kicks ze zijn niet van Thera man heb idd les bij hem gevolgd maar niks letterlijk overgenomen. Alleen ja zelfde plug ins opbouw etc.
Weet je t zeker? Elexz heeft namenlijk altijd gelijk.
wrote:Weet je t zeker? Elexz heeft namenlijk altijd gelijk.