Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HC Single

Chain Reaction - The Record Breaking ( TBA remix)

S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
View on YouTube
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Op t eerste gehoor denk ik aan Radical Redemption.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Alsof we het orgineel al niet genoeg gehoord hebben :/
G
Hardtraxxer
102 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Die TRB vocals klinken echt ziek droog op deze snelheid. xd Verder klinkt het wel als een lekkere track!
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Vind het wel erg lekker klinken moet ik zeggen. Toch wel vernieuwend ten opzichte van het origineel.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Klinkt als Lowroller.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Zal wel van Minus Militia zijn lijkt mij. Jammer dat je hun set nu wel kan voorspellen. :(
Hardtraxxer
74 posts member since 2013
last seen Nov 2018
Ze doen wel goed hun huiswerk als de tracks voor Hard Bass al klaar zijn. Vind deze remix ook wel een verbetering tov het origineel wat ik al veel te vaak gehoord heb.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Die vocalen op dit tempo.. Voor de rest klinkt het op het eerste gehoor wel lekker ^^
Maximum wrote: Jammer dat je hun set nu wel kan voorspellen. :(
Ja joh? Laat maar horen.
Vind 't overigens echt niet erg dat ze inmiddels al (waarschijnlijk) 2 tracks hebben gedraaid. Niet iedereen volgt de social media van deze dj's, youtube of dit forum. Voor pakweg 90% van de bezoekers van Hardbass zal dit nieuw zijn, en dan zet ik denk ik nog laag in.
Hardtraxxer
84 posts member since 2014
last seen May 2020
Ik hoor Lowroller.. :P
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
pim0412 wrote:Voor pakweg 90% van de bezoekers van Hardbass zal dit nieuw zijn, en dan zet ik denk ik nog laag in.
Voor pakweg 90% van de bezoekers van Hard Bass zal elke plaat die gedraaid wordt nieuw zijn, uitzonderingen zijn op 2 handen te tellen.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
patrickjeb wrote:
pim0412 wrote:Voor pakweg 90% van de bezoekers van Hardbass zal dit nieuw zijn, en dan zet ik denk ik nog laag in.
Voor pakweg 90% van de bezoekers van Hard Bass zal elke plaat die gedraaid wordt nieuw zijn, uitzonderingen zijn op 2 handen te tellen.
Nou ja laten we niet overdrijven, denk dat je toch het publiek ietwat onderschat :P
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
pim0412 wrote:Die vocalen op dit tempo.. Voor de rest klinkt het op het eerste gehoor wel lekker ^^
Maximum wrote: Jammer dat je hun set nu wel kan voorspellen. :(
Ja joh? Laat maar horen.
Vind 't overigens echt niet erg dat ze inmiddels al (waarschijnlijk) 2 tracks hebben gedraaid. Niet iedereen volgt de social media van deze dj's, youtube of dit forum. Voor pakweg 90% van de bezoekers van Hardbass zal dit nieuw zijn, en dan zet ik denk ik nog laag in.
Ik bedoel daar gewoon mee te zeggen dat ik het jammer vind dat ze niet gewoon alles exclusief houden. Dat ze die DJ Tool al draaien snap ik nog wel, maar de kans lijkt me groot dat ze met dit nummer de avond zullen sluiten en dan zou ik het jammer vinden dat die niet exclusief is gebleven. Maar goed ik laat me graag verrassen en anders zal ik me op hun set toch meer dan prima vermaken, dus dat gaat helemaal goed komen. ^^
Hardtraxxer
417 posts member since 2012
last seen Aug 2015
Ik haat lowroller.
Hardtraxxer
84 posts member since 2014
last seen May 2020
VALEO wrote:Ik haat lowroller.
Want? :huh:
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
PsychoWynd wrote:
Waarschijnlijk omdat hij verschrikkelijk in de herhaling valt.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
KWAAIE-MAX wrote:
PsychoWynd wrote:
Waarschijnlijk omdat hij verschrikkelijk in de herhaling valt.
Omdat de kracht van zijn tracks een negatief verband tonen met zijn groeiende bekendheid (goh hoe zou dat komen), nog steeds doet alsof hij Mr. Underground is en afgeeft op iedereen die het tegenovergestelde beweert. Kut persoonlijkheid + steeds minder interessant wordende tracks dus.

Dat gezegd hebbende denk ik niet dat dit een Lowroller remix is eigenlijk :P
K
Hardtraxxer
Omdat de kracht van zijn tracks een negatief verband tonen met zijn groeiende bekendheid (goh hoe zou dat komen), nog steeds doet alsof hij Mr. Underground is en afgeeft op iedereen die het tegenovergestelde beweert. Kut persoonlijkheid + steeds minder interessant wordende tracks dus.

Dat gezegd hebbende denk ik niet dat dit een Lowroller remix is eigenlijk
Wat je daar zegt roept juist een verband op, misschien waagt Lowroller zich wel aan iets hardstyle-achtigs, om nog meer bekendheid te vergaren. :lol:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
KWAAIE-MAX wrote:

Wat je daar zegt roept juist een verband op, misschien waagt Lowroller zich wel aan iets hardstyle-achtigs, om nog meer bekendheid te vergaren. :lol:
U bent bekend met de term "negatief verband"? :P
Hardtraxxer
417 posts member since 2012
last seen Aug 2015
Steffnov wrote:Omdat de kracht van zijn tracks een negatief verband tonen met zijn groeiende bekendheid (goh hoe zou dat komen), nog steeds doet alsof hij Mr. Underground is en afgeeft op iedereen die het tegenovergestelde beweert. Kut persoonlijkheid + steeds minder interessant wordende tracks dus.

Dat gezegd hebbende denk ik niet dat dit een Lowroller remix is eigenlijk :P
Steffnov, je hebt mij een hoop moeite bespaard om hetzelfde te vertellen in een veel te uitgebreid verhaal. Danku.
K
Hardtraxxer
Steffnov wrote:
KWAAIE-MAX wrote:

U bent bekend met de term "negatief verband"? :P
Ik bedoelde meer een verband als in tussen het feit dat hij zich aan een soort van hardstyle track zou wagen en het feit dat zijn bekendheid groeit (om nog bekender te worden). Ik refereerde niet naar het negatieve verband dat jij bedoelde (dat zijn groeiende bekendheid een verlies van kracht in zijn tracks met zich meebrengt), daar ben ik het overigens 100% mee eens. ^^

Dit overigens weer een verband met zich meebrengt omdat hardstyle een minder krachtig genre is, en zijn tracks in kracht afnemen (dit is slechts hypothetisch).
A
View on YouTube
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Anonymous wrote:View on YouTube
Dat is deze niet..?
A
Hahah huh idd laat maar :x :x
J
Hardtraxx Veteran