Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
B
The record breaking kicks? 
Net zoals onder al z'n laatste producties
als dat zo is dan zijn de lyrics uit het nummer nog waar ookwrote:The record breaking kicks?
"while we fuck this track up"
Live klonk het wel zo.. Zwaar jammer iigwrote:The record breaking kicks?
Ik vond dit wel prima. Maar vanzelfsprekend hoor ik hiervan liever het origineel.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
dat is natuurlijk niet waar he en het lijkt meer op de kick van like a bosswrote:Net zoals onder al z'n laatste producties
-
BHardtraxxer
- 71 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Deze track vorige week ook gehoord.. was erg triest. De kicks waren het zelfde als the records breaking, daar ben ik vrijwel zeker van. 
Och jezus, TRB is wel heel erg naar z'n hoofd gestegen. Ik vind CR zo irritant sinds z'n laatste releases.
-
B
Tot zijn koe geen melk meer geeftwrote:Hoe ver wil je het nog uitmelken...
Ik hou wel van die kicks, uitmelken of niet. Benieuwd naar HQ en vooral benieuwd naar live
Lellebel was 1 van m'n favoriete tracks van dat jaar, maar heeft voor mij z'n impact een beetje verloren. Editje zou daar best verandering in kunnen brengen.
-
MHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
overdrijven kan natuurlijk ook he.wrote:Hoe ver wil je het nog uitmelken...
Record breaking, No time to sleep, Bassleader etc...
-
B
No Time To Sleep remix hoor ik andere kicks hoor? 
-
MHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
dat zijn dus maar 2 platen, nou nou nou wat is hij aan het uitmelken zeg nondeju.
Megabase Anthem, The Record Breaking, Bassleader Anthem. Die van Like A Boss hebben er iets weg van maar zijn niet het zelfde.
-
MHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
megabase anthem heeft andere kickswrote:Megabase Anthem, The Record Breaking, Bassleader Anthem. Die van Like A Boss hebben er iets weg van maar zijn niet het zelfde.
-
RHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2013
- last seen Jul 2025
Hoorde hem bij rauw op je dak... had er meer van verwacht toen ik hoorde dat ie hem ging maken, vind de originele vetter!
Met de kick op zich is niet zoveel mis, vind hem alleen totaal niet onder deze track passen.
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
I
Neee niet de TRB kick onder deze track
vanaf nu is de kans nog kleiner dat je het origineel hoort, hele matige edit!
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Had van mij niet gehoeven... Komt ook niet in de buurt van het origineel.
Kick begint me ook te vervelen nu..
Kick begint me ook te vervelen nu..