Zijn best anderswrote:Ze zitten volgens mij ook in The Attack.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- Bassleader (Raw Anthem 2013)YouTube
Idd, The Record Breaking IS die kick.wrote:Normaal is het niet zo heel storend als iemand een paar keer achter elkaar dezelfde kick gebruikt. Maar deze kick is zo opvallend. Zo specifiek voor The Record Breaking. Andere kick eronder zou beter zijn.
Klinkt lekker
, dat de kick hetzelfde is als in the record breaking is jammer maar ik het stoort me (nog) niet
Ja precies haha, dus dit is gewoon een mashup.wrote:Idd, The Record Breaking IS die kick.wrote:Normaal is het niet zo heel storend als iemand een paar keer achter elkaar dezelfde kick gebruikt. Maar deze kick is zo opvallend. Zo specifiek voor The Record Breaking. Andere kick eronder zou beter zijn.
-
DHardtraxxer
- 186 posts member since 2010
- last seen Jun 2016
tsjaa...
Gruwelijke kicks, mag die vaker gebruiken! 
Kick is me nog niet gaan vervelen, maar kan wel snel komen ben ik bang. Mid klinkt wel vet, maar climax doet me niks helaas. Had hier wat meer van verwacht 
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
wrote:Leuk, maar zeker niet meer.
Dit. Mag wel eens komen, feest is al even geleden.wrote:wrote:Leuk, maar zeker niet meer.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ik weet bijna wel zeker dat deze kicks vrij snel gaan vervelen! Ik krijg trouwens ook niet echt het gevoel dat ik een Anthem zit te luisteren...