Paralyzed
Heerlijke beuker!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- ParalyzedYouTube
- Pump ThatYouTube
- InsanityYouTube
Pump That... niet normaal, zo lekker
Paralyzed klinkt ook erg lekker, maar vind 'm toch minder dan Pump That.
Insanity vind ik niet zo heel boeiend om eerlijk te zijn. Beukt lekker, maar er gebeurt te weinig.
Paralyzed klinkt ook erg lekker, maar vind 'm toch minder dan Pump That.
Insanity vind ik niet zo heel boeiend om eerlijk te zijn. Beukt lekker, maar er gebeurt te weinig.
Vind ze alle 3 even goed. Leuke nummers.
Maar Sexual Thrill blijft ongeëvenaard
-
AHardtraxxer
- 191 posts member since 2009
- last seen Apr 2012
Ben ik met je eens. Paralyzed en Pump that zijn lekkere tracks maar vind alleen die kicks wat minder.wrote:
Insanity spreekt me niet echt aan.
Ben het ermee eens over Paralyzed. Iets meer power erin en het is echt een bom! Desalnietemin is hij nu al heerlijk, maar iets strakker masteren en het is een kandidaat voor track of the year!wrote:Paralyzed heeft een fatsoenlijke kick + reversed bass nodig, dan is ie geweldig. (Geck-o/Wavolizer?) Nu is het een redelijke track; het mist drive en energie en vind de kick ook niet echt fijn.
De andere 2 zijn niet mijn ding en weer die kut kicks van the sexual thrill in de laatste..
CO²: Rising Masters!
hahan ee ik woon in bathmen:P...kheb daar 5 jaar op school gezeten:Pwrote:What's wrong with Holten?wrote:2x holtenaar:Pwrote:Respect hoor! klinkt echt lekker!
Toffe reacties hier.
.
We hebben geprobeerd om een vrij diverse release neer te zetten en om verschillende stijlen erin te verwerken.
Pump That heeft wat hardtrance invloeden, terwijl Insanity wat Tek invloeden meebrengt in de mids.
We hebben geprobeerd om een vrij diverse release neer te zetten en om verschillende stijlen erin te verwerken.
Pump That heeft wat hardtrance invloeden, terwijl Insanity wat Tek invloeden meebrengt in de mids.
-
MHardtraxxer
- 268 posts member since 2010
- last seen Jun 2014
hier wil ik meer van!!!!!!

Ahaaa, medelijden haha, blij dat ik van die school af ben, begon saai te worden.wrote: hahan ee ik woon in bathmen:P...kheb daar 5 jaar op school gezeten:P
Hoge verwachtingen na het geniale The Sexual Thrill, dat helaas wel een beetje tegenviel op de uiteindelijke release.
Paralyzed: Een erg harde intro, dat is al een goed begin. De break die volgt is niet zo bijzonder, de climax knalt op het eerste gezicht niet echt. En ook als de kicks erin komen is het niet echt bijzonder. 7/10
Pump That: Aparte intro, maar zeker niet slecht! Het tweede deel van de intro zit een lekkere drive in. De melodie was best onverwachts. Maar ook hier zit een lekkere drive in. Meer een nummertje om thuis te luisteren. 7/10
Insanity: Intro klinkt best lekker. De drums naar de toe climax zijn fijn. Toch vind ik de climax wat tegenvallen, niet echt knalwerk. 6/10
Paralyzed: Een erg harde intro, dat is al een goed begin. De break die volgt is niet zo bijzonder, de climax knalt op het eerste gezicht niet echt. En ook als de kicks erin komen is het niet echt bijzonder. 7/10
Pump That: Aparte intro, maar zeker niet slecht! Het tweede deel van de intro zit een lekkere drive in. De melodie was best onverwachts. Maar ook hier zit een lekkere drive in. Meer een nummertje om thuis te luisteren. 7/10
Insanity: Intro klinkt best lekker. De drums naar de toe climax zijn fijn. Toch vind ik de climax wat tegenvallen, niet echt knalwerk. 6/10
-
VHardtraxxer
- 187 posts member since 2010
- last seen Apr 2012
Alle 3 
wrote:Vanaf aankomende woensdag verkrijgbaar
egt fan van deze gast(en) geworden na the sexual thrill dees is ook weer gewoon lekker hard 
lekkah lekkahwrote:Vanaf aankomende woensdag verkrijgbaar
kan ook niet wachten///Paralyzed is echt hard