View on YouTubewrote:01 Co2 - Heavyweight
View on YouTubewrote:02 Co2 - Heavyweight (Busho Remix)
View on YouTubewrote:03 Co2 - The Sexual Thrill
View on YouTubewrote:01 Co2 - Heavyweight
View on YouTubewrote:02 Co2 - Heavyweight (Busho Remix)
View on YouTubewrote:03 Co2 - The Sexual Thrill
Theracords zijn misschien niet allemaal klappers, maar je moet ze is kei hard opzetten.. Dan hoor je gewoon dat er gevoel achter zit, en het is gewoon lekker anders! Heerlijkwrote:deze plaat is voor mij uniek, een keer een theracords waar iets goeds opstaat
zeker niet slecht, maar mijn voorkeur gaat uit naar sexual thrillwrote:Probeer Thera - In Between ook eens!
Heel mooi!! De tracks van Co2 en Chris one vind ik zelf ook weer net wat passender op de NL markt, maar aangezien we vooral voor Diversiteit gaan, kun je eigenlijk inderdaad ook niet ALLES vet vinden van wat we uitbrengen (al vind ik t zelf wel allemaal vetwrote:Sexual Thrill klapt er idd lekker hard op door, en de 2 laatste van Chris One vind ik ook wel redelijk gaan
Dat is juist ook het goede aan het label, geen 13 in een dozijn platen.wrote:Heel mooi!! De tracks van Co2 en Chris one vind ik zelf ook weer net wat passender op de NL markt, maar aangezien we vooral voor Diversiteit gaan, kun je eigenlijk inderdaad ook niet ALLES vet vinden van wat we uitbrengen (al vind ik t zelf wel allemaal vetwrote:Sexual Thrill klapt er idd lekker hard op door, en de 2 laatste van Chris One vind ik ook wel redelijk gaan)