Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 17 days ago
Artiest: Caine
Track(s): TBA (Lets take pillz?)

Sample/video: View on Instagram

Bron: Facebook en Instagram

Die gast blijft maar doorgaan.....die kick ook! :drool:

Caine - Let's Get Pillz (THER-184)
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Volgens mij een kick met weinig kracht, die vocals zijn ook cringe. Weinig spannende elementen tot dusver..
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 2 days ago
chas1n wrote:Volgens mij een kick met weinig kracht, die vocals zijn ook cringe. Weinig spannende elementen tot dusver..
Dit dus.
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Apr 2019
Die gast blijft maar doorgaan..... :drool:
Met enorm kazig zijn bedoel je? Dan ben ik het met je eens!
Zijn populaire gedoe op fb en standaard inspiratieloze kick-screechmeuk ben ik beu. Terwijl ik vroeger toch best gecharmeerd was van euforische Caine plaatjes.
Sinds hij bij Theracords heeft getekend draait het nog maar om één ding zo lijkt het: het commercieel uitmelken van zijn baard... Let's keep it music!
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Klinkt ook nog niet echt veelbelovend. Ik vind Caine kwalitatief gezien ook geen goede producer en vind hem ook totaal niet passen bij Theracords. Zij willen graag mensen strikken die zich onderscheiden van de hardstyle scene en ook echt een eigen stijl hebben en niet meedoen met de hype. Caine doet gewoon mee met de 13/12 Raw meuk...
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
heb het idee dat caine het erg veel om de kicks laat draaien. jammer dat deze kicks mij niet echt liggen.
S
Hardtraxx Newbie
34 posts member since 2016
last seen Jun 2016
Kan best anti climax zijn en daarna climax, die gozer doet 9 van de 10x een climax in ze tracks.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Crippled wrote:Sinds hij bij Theracords heeft getekend draait het nog maar om één ding zo lijkt het: het commercieel uitmelken van zijn baard... Let's keep it music!
Dit ja, begin me er ook wel aan te storen. Als hij nu eens begint moet goeie muziek maken.
Zijn doelstelling in 2016 was de hardste kick ooit maken, heeft ie nog veel werk.