Dikke track hoor, heerlijk B-Front stijltje!
View on YouTube
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Jaaa vet
Idd dat B-front stijltje! 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Vet 
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Niet erg origineel dit.. Sound design ben ik ook nog niet erg van onder de indruk.
Laat hem eerst maar eens zijn eigen stijltje ontwikkelen, dan kan het nog interessant worden
Laat hem eerst maar eens zijn eigen stijltje ontwikkelen, dan kan het nog interessant worden
Dacht dat het een B-Front plaat was gisteren. Ik gok dat Caine bij Fusion komt en B-Front zijn plaatjes gaat maken.
-
S
Jah denk ik ook.wrote:Ik gok dat Caine bij Fusion komt en B-Front zijn plaatjes gaat maken.
Hebben ze dan nog niet genoeg van die non-producing-plaatjes-draaierts? Pavo en The Pitcher :')
Erg origineel is 't niet, dacht bij de eerste seconden dat ik Inner Creativity had aangezet.
Erg origineel is 't niet, dacht bij de eerste seconden dat ik Inner Creativity had aangezet.
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Waarom dat nou weer? Als hij dit kan maken moet bob t toch niet doen?wrote: B-Front zijn plaatjes gaat maken.
Btw echt geweldig dit
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
vette plaat, maar dat hij zijn eigen stijl ontwikkeld i.p.v. die van b-front na doen 
-
DHardtraxxer
- 104 posts member since 2013
- last seen Sep 2017
Gezeik -,-
-
FHardtraxxer
- 210 posts member since 2012
- last seen Feb 2026
Gaat deze ooit nog released worden? Geweldige track overigens! 
Wat een plaat, idd een B-Front stijltje 
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
ondertussen al bezig met ze eigen style!
wat vast dikk goed producer 
Ouderwets stukje brallen ditwrote: wat vast dikk goed producer
heerlijke plaat, maar dit lijkt te veel op de nummer van b-front. Ook de effecten en sounds die b-front gebruikt worden gebruikt. It kills the song vind ik. Zoals eerder gezegd, laat hem eerst ff zijn eigen stijl ontwikkelen, want produceren kan die wel.