Last edited by Zwollie95 on 02 Jun 2015 15:15, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
Dat moet sowieso Delete zijn, gezien die kick. Beetje korte preview..
-
IHardtraxxer
- 155 posts member since 2015
- last seen Apr 2017
Kick klinkt wel goed.
Kzit te wachten op een Caine take-over bij XXlerator podcast, die man heeft ongeveer 10 nieuwe tracks.
Kzit te wachten op een Caine take-over bij XXlerator podcast, die man heeft ongeveer 10 nieuwe tracks.
Ik denk dat je daar lang op kunt wachten, hij is niet echt bekend genoeg daarvoor en is niet aan een label verbonden dacht ik?wrote:Kick klinkt wel goed.
Echt zonde want hij is wel echt een goede producer.
-
IHardtraxxer
- 155 posts member since 2015
- last seen Apr 2017
Ja hij is niet echt heel bekend maar ik vindt hem wel een van de meer interessante ''raw'' hardstyle producers.wrote:Ik denk dat je daar lang op kunt wachten, hij is niet echt bekend genoeg daarvoor en is niet aan een label verbonden dacht ik?wrote:Kick klinkt wel goed.
Hij zat bij Tillt records maar toen is hij weg gegaan. Hij heeft zoveel tracks dat hij ze regelmatig weg geeft, eerst gaf hij 1 weg bij 5k fb likes en nu een andere als hij 6k fb likes haalt.
Zijn stijl doet me een beetje aan B-front denken! Ben altijd wel nieuwsgierig naar deze man 
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Track heet Psyched & Caine - Dead Man Walking.
-
PHardtraxxer
- 302 posts member since 2011
- last seen Jun 2024
Gaat hier nog wat mee gebeuren?
Ja zeker. Moet nog steeds 100% afgemaakt worden maar (ik denk) van de zomer een keer releasen 
-
RHardtraxxer
- 65 posts member since 2015
- last seen Oct 2019
Komt deze nog?