Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Brennan Heart & Zatox - Fight The Resistance

Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 7 days ago
View on YouTube
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
wat een saaie driveloze plaat zeg. die intro hoe weinig drive daar in zit gewoon niet leuk xd xd
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Kicks gaan te hoog, maar die melodie in de climax is echt heel lekker. Van dit soort vocalen hou ik niet.
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Vind de mid redelijk lekker op de vocals na, bpm niet al te hoog, de kick vind ik verbazingwekkend genoeg best goed klinken daar, best vet. De climax vind ik erg mager, de melodie wordt erg saai na een tijdje en vormt geen samenhangend geheel met de kicks.
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
wootum wrote:Kicks gaan te hoog, maar die melodie in de climax is echt heel lekker. Van dit soort vocalen hou ik niet.
Bij mij precies andersom. Vocals wel oké, melodie niet bijzonder. Misschien na wat vaker luisteren wel.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
The Venator wrote:wat een saaie driveloze plaat zeg. die intro hoe weinig drive daar in zit gewoon niet leuk xd xd
Vind dat in de intro toch wel drive zit hoor. Verder klinkt het erg kut wat de kicks doen.
Hardtraxxer
226 posts member since 2012
last seen Jan 2017
Ik had totaal niks verwacht van deze samenwerking maar vind dat er toch nog een aardige plaat is gemaakt.
B
saai :sick:
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Davalize wrote:
wootum wrote:Kicks gaan te hoog, maar die melodie in de climax is echt heel lekker. Van dit soort vocalen hou ik niet.
Bij mij precies andersom. Vocals wel oké, melodie niet bijzonder. Misschien na wat vaker luisteren wel.
Inderdaad. Vind de melodie eigenlijk het meest slecht aan het nummer, vocals zijn te doen maar niet heel fijn, kicks ook niet heel bijzonder ;) vind het in z'n geheel een matig nummer!
J
Deze 2 heren kunnen me (helaas) niet meer boeien met hun spul
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Lekker nummertje! Vocalen, melodie en kicks zijn goed, blijven lekker in mn kop hangen. Ben benieuwd hoe hij het live doet!
D
Hardtraxxer
377 posts member since 2012
last seen Feb 2016
Thuis denk ik van: dit is best een leuk melodietje :P
Maar live is dit pure troep met veel te hoge pitchkicks :sick:
Je verwacht ook niet anders als zowat de 2 grootste pannekoeken samen een track gaan maken :D
Oh jaa en wat een vreselijke kut vocalen van zatox :thumbdown:
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Dennis93 wrote: Oh jaa en wat een vreselijke kut vocalen van zatox :thumbdown:
Vocalen komen van de zelfde artiest die Lose My Mind heeft ingezongen, dus via Brennan Heart
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Intro vind ik heel gaaf klinken, climax ook wel vet.
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Totaal niks voor mij. Kicks klinken niet lekker, tenenkrommende vocalen en een melodie die me echt niks doet.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
The Venator wrote:wat een saaie driveloze plaat zeg. die intro hoe weinig drive daar in zit gewoon niet leuk xd xd
Dit, en de vocals maken het plaatje van een waardeloos stuk.. muziek.. helemaal af. Echt verschrikkelijk. :sick:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Als ik die ''clip'' opzet doet het me weinig maar ik weet nog dat BH hem draaide tijdens Knock Out en dat ik daar volledig uit mijn plaat erop ging :D.

Waarschijnlijk live dus lekkerder dan thuis achter me PC
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Jammer van de overdosis vocals in de intro, en jammer van de pitchkicks. Voor de rest erg leuk plaatje. Had slechter verwacht eigenlijk. Zatox laatste 5/6/7 platen zijn in elk geval een stuk vetter dan de platen daarvoor. Hoop toch eigenlijk dat ie op zijn oude niveau komt. Ook al is die hoop waarschijnlijk tevergeefs.
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Is dit soms een dis naar a2 records allstars? :P
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Brainweavers wrote:Is dit soms een dis naar a2 records allstars? :P
Dan zou je ook G4H kunnen noemen.
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Vind het eigenlijk nog best wel meevallen. Midintro is zowat het slechtste stuk van heel de track, doet me helemaal niets. Climax vind ik best nog wel te doen, melodie is nog wel leuk vocals moet je voor zijn maar vind ze zeker niet slecht. Pitch is wel heel jammer maar dat kun je op zowat alle mainstream tracks van tegenwoordig zeggen :cry:
I
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen Jun 2024
Ik vind m wel erg lekker eigenlijk...