Last edited by Oranje on 12 Dec 2014 19:27, edited 7 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Wow 
Kom nou eens met nieuwe sounds
Ben die kicks inmiddels behoorlijk zat.
Dit. Zelfde geldt voor Code Black.wrote:Kom nou eens met nieuwe soundsBen die kicks inmiddels behoorlijk zat.
-
S
Klinkt zo in LQ best dik. Hopen dat dat ook in HQ zo is.
mss iemand even een zippy ofzo maken want deze is vast morgens weer verwijderd door We R
mss iemand even een zippy ofzo maken want deze is vast morgens weer verwijderd door We R
Vind m wel leuk. Doet me beetje aan z'n oude tracks denken als memento.
Hoewel variatie nooit verkeerd is kan ik me In euforische tracks nooit heel erg storen dat zelfde leadsounds opnieuw worden gebruikt. Uiteindelijk is het toch de melodie wat de track wel of niet pakkend maakt. Supersaw leads zijn ook al 1000 x gebruikt, maar stoort ook niet bijvoorbeeld. Als het maar goed wordt gebruikt.
Hoewel variatie nooit verkeerd is kan ik me In euforische tracks nooit heel erg storen dat zelfde leadsounds opnieuw worden gebruikt. Uiteindelijk is het toch de melodie wat de track wel of niet pakkend maakt. Supersaw leads zijn ook al 1000 x gebruikt, maar stoort ook niet bijvoorbeeld. Als het maar goed wordt gebruikt.
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Wat een lelijke grafkicks, deze gebruikt hij al 3 jaar ofzo.. derest is ook standaard.
-
K
Dikke melodie zeg 
-
S
De melo doet me naar een paar keer geluisterd te hebben ook best wel aan fifo denken. Komt mss ook wel omdat ie nog altijd de zelfde sounds gebruikt maar toch.
Zippy links doen we niet aan, wel is een soundcloud link een optiewrote:Klinkt zo in LQ best dik. Hopen dat dat ook in HQ zo is.
-
S
Ook goed. Bedoelde het ook niet zo maar meer op een manier dat iemand hem mss beter ff kan rippen.wrote:Zippy links doen we niet aan, wel is een soundcloud link een optiewrote:Klinkt zo in LQ best dik. Hopen dat dat ook in HQ zo is.
Edit: En de sample is weg
Snap ik, geen probleem.wrote:Ook goed. Bedoelde het ook niet zo maar meer op een manier dat iemand hem mss beter ff kan rippen.wrote:Zippy links doen we niet aan, wel is een soundcloud link een optiewrote:Klinkt zo in LQ best dik. Hopen dat dat ook in HQ zo is.
Edit: En de sample is weg
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
wrote:Are you curious about my new track 'MMVII'?? Make sure to listen to the new episode of #WERHardstyle on SLAM!Harder at SLAM FM tonight!
Mooi excuus om zijn zelfde sounds alweer opnieuw te gebruiken, dat "track in een 2008 jasje".
Ondanks dat klinkt het wel leuk.
Ondanks dat klinkt het wel leuk.
Weer die spuuglelijke kicks
Dat is telkens zooo jammer, vaak is de rest echt genieten namelijk. Zo ook hier. Maar door die kicks is er gewoon niet naar te luisteren 
-
S
Melodie is geniaal. Kicks zijn jammerlijk, ze pitchen alle kanten op.wrote:Weer die spuuglelijke kicksDat is telkens zooo jammer, vaak is de rest echt genieten namelijk. Zo ook hier. Maar door die kicks is er gewoon niet naar te luisteren
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Gruwelijk vet! Lekker 2 melodieën gebruiken. HeerlijK!
-
RHardtraxxer
- 221 posts member since 2014
- last seen Dec 2024
Heerlijk nummer, outro klinkt ook echt heel vet.
Als je de kick niet vind klinken luister dan gewoon naar een ander nummer/andere dj's?
Zelfde geldt voor frontliner, veel worden z'n sound zat, nou luister dan naar een andere dj.
Als je de kick niet vind klinken luister dan gewoon naar een ander nummer/andere dj's?
Zelfde geldt voor frontliner, veel worden z'n sound zat, nou luister dan naar een andere dj.
Wat een lekkere track zeg, 2e climax

Brennan Heart 2008 zonder zijn standaard leadsynth van toen is geen Brennan Heart 2008 
-
SDonateur
- 258 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Het lijkt me meer een track die hij tijdens of voor het album Musical Impressions zou hebben gemaakt. Misschien nu afgemaakt met ze kick van tegenwoordig. Vind wel dat het meer zijn oude style van Musical impressions is.
Dat hij deze sound veel heeft gebruikt, oke. Maar vind op dit moment niet heel erg om weer eens beetje zoiets te horen. Outro part klinkt wel echt vet ook vind ik.
Leuke track, wachten op HQ!
Dat hij deze sound veel heeft gebruikt, oke. Maar vind op dit moment niet heel erg om weer eens beetje zoiets te horen. Outro part klinkt wel echt vet ook vind ik.
Leuke track, wachten op HQ!