Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Brennan Heart - Revelations
HS EP 2 tracks

Brennan Heart - Revelations (MY 016)

Label
M!D!FY
Catalogue number
MY 016
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Pimpin' Guy wrote:Volgens mij weet jij een beetje weinig, volgens mij kan jij alleen de top waarderen en andere Dj's niet, Brennan Heart heeft niet de hardste beats, maar op feesten en live knalt hij harder dan de rest hoor :) , doe jij het hem maar is na, volgens mij weet jij niks van hardstyle of dj-ing :x
Stokbrood wrote:
Pimpin' Guy wrote:Brennan heart is gewoon goeie hoor! niks mis met hem ^^ ! vind hem een van de beste DJ's, verschillende styles, vooral till u believe en Come As One Remix zijn echt toppppppp :thumbsup: , maar deze gaat ook hard :thumbsup: !
Jij weet zo weinig :')

Come as one vet?!?!? :sick: had al een hekel aan de hardcore versie en nu is er ook nog is een hardstyle versie!! :sick: :sick: :sick:

Volgens mij kan jij alleen de top waarderen? :oh: en weet je niks van dj-ing of hoe je ook wilt noemen, nee Brennan Heart is zon beetje de beste dj die er is mixed echt magisch :')
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
ben nog nooit ergens live geweest, (15) dus oordeel ik qua muziek, ben daarom geen fan van brennan, maar ik ben ook geen fan van headhunterz. :D
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Stokbrood wrote:
Pimpin' Guy wrote:Brennan heart is gewoon goeie hoor! niks mis met hem ^^ ! vind hem een van de beste DJ's, verschillende styles, vooral till u believe en Come As One Remix zijn echt toppppppp :thumbsup: , maar deze gaat ook hard :thumbsup: !

Come as one vet?!?!? :sick: had al een hekel aan de hardcore versie en nu is er ook nog is een hardstyle versie!! :sick: :sick: :sick:
Hoe kan je nou een hekel aan de hardcore-versie hebben.
Met afstand een van de mooiste nummers van de afgelopen jaren.

De remix daarintegen is ongelofelijk :sick: :sick:
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Pimpin' Guy wrote:Volgens mij weet jij een beetje weinig, volgens mij kan jij alleen de top waarderen en andere Dj's niet, Brennan Heart heeft niet de hardste beats, maar op feesten en live knalt hij harder dan de rest hoor :) , doe jij het hem maar is na, volgens mij weet jij niks van hardstyle of dj-ing :x
Stokbrood wrote:

Ik hoop niet dat je het over mij hebt, want dan zit je er ver naast! xd

Activator aan de top? die gast is voor mij een held en HHz juist poep... (om maar een voorbeeld te noemen)
P
Hardtraxxer
174 posts member since 2009
last seen Jul 2012
nee had het niet over jou, ik waadeer ook zeker andere DJ's. Brennan Heart moet je gewoon vallen of niet, ON TOPIC!
W
Hardtraxx Newbie
40 posts member since 2009
last seen Mar 2010
Pimpin' Guy wrote:nee had het niet over jou, ik waadeer ook zeker andere DJ's. Brennan Heart moet je gewoon vallen of niet, ON TOPIC!

+2987248279

Ik vind deze stijl lkr relaxt, Thuis misschien niet egt lkr,
maar in zun livesetjes vind ik al zun platen goddelijk :drool: