Ik heb hier maar 1 woord voor: BAH...
Geld uit de zak klopperij release dit..
Helemaal mee een; Noisecontrollers - Shreek/Crump Qlimax 2009 edit!wrote:Mogen meer dj's ook doen.. *KUCH*Noisecontrollers*KUCH*wrote:Ben het hier helemaal mee eenswrote:Doet headhunterz een beetje na maar dit ziet er wel heel erg DIK uit
Want?wrote:Ik heb hier maar 1 woord voor: BAH...
ik heb hier 3 woorden voorwrote:Ik heb hier maar 1 woord voor: BAH...
wrote:Ik heb hier maar 1 woord voor: BAH...
Of die van Qlimax of die van In Qontrol of die van...? Hij had er een aantal gemaaktwrote:Is die 'This is not..' Dat nummer van X-Qlusive Headhunterz?
Zijn anders genoeg mensen die deze cd helemaal geweldig vinden, dus waarom niet deze cd uitbrengen?wrote:Ik heb hier maar 1 woord voor: BAH...
idd en hij kondigt dit ook niet maanden van tevoren aanwrote:Idd, ik ben heel blij dat deze nummers uit komen
Denk Qlimax want dat was voglensmij de eerste keer dat hij hem draaide.wrote:Of die van Qlimax of die van In Qontrol of die van...? Hij had er een aantal gemaaktwrote:Is die 'This is not..' Dat nummer van X-Qlusive Headhunterz?Ben benieuwd welke er op staat.
nee joh dat was al op Qrimetime 2007 of 2008wrote:Denk Qlimax want dat was voglensmij de eerste keer dat hij hem draaide.wrote:Of die van Qlimax of die van In Qontrol of die van...? Hij had er een aantal gemaaktwrote:Is die 'This is not..' Dat nummer van X-Qlusive Headhunterz?Ben benieuwd welke er op staat.
Oja, nou weet ik weer waarom ik die track zo matig vond.. Sorry.wrote:View on YouTube
wrote:Oja, nou weet ik weer waarom ik die track zo bagger slecht verschrikkelijk vond.. Sorry.wrote:View on YouTube