iemand een website waar ik hem kan downloaden.
wil hem echt hebben voor de vakantie.
Mag hier niet héwrote:iemand een website waar ik hem kan downloaden.
Yannick wordt kwaadwrote:Mag hier niet héwrote:iemand een website waar ik hem kan downloaden.
wil hem echt hebben voor de vakantie.![]()
https://hardtraxx.com/announces ... es-t2.html
wrote:ik zeg gewoon meteen waar je legaal kan downloaden, dan zeggen noobs wel gelijk dat je ervoor moet betalen.
dan weet je dat ze illegaal downloaden xD
wrote:ik zeg gewoon meteen waar je legaal kan downloaden, dan zeggen noobs wel gelijk dat je ervoor moet betalen.
dan weet je dat ze illegaal downloaden xD
Nee, dat klopt zeker. Musical Impressions lijkt op Remember, Feel U Here lijkt op Home, Muzik Bizz lijkt op Meet Her At The Loveparade, etc. Maar, boeiend. Het zijn heerlijke trackswrote:sommige nummers lijken best op andere nummers?
of valt dit mij alleen maar op?
hier nog een I Love Haters fanwrote:Nee, dat klopt zeker. Musical Impressions lijkt op Remember, Feel U Here lijkt op Home, Muzik Bizz lijkt op Meet Her At The Loveparade, etc. Maar, boeiend. Het zijn heerlijke trackswrote:sommige nummers lijken best op andere nummers?
of valt dit mij alleen maar op?.
Nog meer I Love Haters fans hier? Wat een track.
Hier nog één! Wat een tekstwrote:hier nog een I Love Haters fanwrote:Nee, dat klopt zeker. Musical Impressions lijkt op Remember, Feel U Here lijkt op Home, Muzik Bizz lijkt op Meet Her At The Loveparade, etc. Maar, boeiend. Het zijn heerlijke trackswrote:sommige nummers lijken best op andere nummers?
of valt dit mij alleen maar op?.
Nog meer I Love Haters fans hier? Wat een track.
idd wat een track kan niej wachten tot die op vinyl komt
Het is niet dat ik me hierdoor aangesproken voel, maar het is meer een tekst die door een 14-jarige is geschreven, net zoals vrijwel elke vocal.Hier nog één! Wat een teksthier nog een I Love Haters fanidd wat een track kan niej wachten tot die op vinyl komt
& face the enemy + Cant kill uswrote:Brennan Heart - Musical Impressions
Brennan Heart - Just As Easy
Brennan Heart - One Blade (Noisecontrollers Remix)
Brennan Heart - Feel U Here (The Viper & G-Town Madness Rmx)
Heilige nummers!