Verveeld vreselijk snel. Altijd die goedkope 'stoer zijn' vocals.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- F.I.F.OYouTube
Source: digitalmusic.info
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Kicks zijn een stuk beter van Brennan Heart geworden... Zit veel kracht in.
Komt in de buurt van Break Down Low.
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Ik snap het gehaat op deze track niet. Godverdomme heerlijke track. Heb betere kicks gehoord maar ze zijn wel goed hard. Deze vervuilt de scene tenminste niet 
Heerlijke track, ik heb altijd alwel van het Brennan heart stijltje gehouden 
Jawel, ik ben serieus aan het twijfelen wat ik nou de slechtste plaat van 2013 vind. Deze of Break Down Low.wrote:Deze vervuilt de scene tenminste niet
Het moet dan nog soort van raw zijn en dan pitch je die kicks zo. En die vocals zijn idd ook zo quasi-stoer of hip.wrote:Zowel pitch en vocals verneuken het voor mij.
-
H
Dit topic heet niet "Wat is de slechtste plaat van 2013" .. Berichten daaraan gerelateerd maar weer verwijderd. Hou het aub wel on-topic 
Op de een of andere manier mis ik een beetje tempo in de track, kan zijn omdat ik eerst altijd naar een versnelde rip heb zitten luisteren 
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Och, zelf pitchen is toch geen probleemwrote:Op de een of andere manier mis ik een beetje tempo in de track, kan zijn omdat ik eerst altijd naar een versnelde rip heb zitten luisteren
Als die vocalen er niet onderzaten was er niks mis mee. Maar zolang die vent met plaatjes met van dit soort teksten blijft komen, neem ik 'm niet serieus.
-edit-
dit dus
-edit-
dit dus
wrote:Verveeld vreselijk snel. Altijd die goedkope 'stoer zijn' vocals.