Morgen dus meteen aanschaffen 
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Brennan Heart - Alternate Reality (Qlimax Anthem 2010) (Q050)
- Label
- Q-Dance Records
- Catalogue number
- Q050
Source: q-dance.com
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ze staan erop!
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
waar?? ik zie ze niet
Hier: http://www.dance-tunes.com/#home/tune/7 ... them-2010/wrote:waar?? ik zie ze niet
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
thankswrote:Hier: http://www.dance-tunes.com/#home/tune/7 ... them-2010/wrote:waar?? ik zie ze niet
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik was te lui om de link er ff bij te zetten/zoekenwrote:thankswrote:Hier: http://www.dance-tunes.com/#home/tune/7 ... them-2010/wrote:waar?? ik zie ze niet
-
R
- 9 posts member since 2009
- last seen Nov 2010
wrote:wrote:FAIL!
Hopppaaaa!!
ZINNNNNN INNNNN 27ste!!
ZINNNNNN INNNNN 27ste!!
leuke anthem uiteindelijk en ook goeie remix in mijn ogen..maar kben eerlijk gezegt blij dat ik neit naar qlimax ga dit jaar..kvind dt line-up op wildstylez,zatox,tnt erg tegenvallen
Ik heb 'm zelfs gekocht zo goed vind ik 'm eigenlijk 
Ik heb ff de break eruit gemold en dan is ie lekker. 
net voor het eerst gehoord
nu al verliefd op de melodie
dikke plaat
nu al verliefd op de melodie
Zie dit nummer gedraaid met de hele show lasers etc wel zitten 
-edit- alleen die vrouwenstem, bah bah
-edit- alleen die vrouwenstem, bah bah
Vind het toch apart/vreemd, maar toch ook grappig om te zien, dat de mening van velen toch draait in positieve zin. Het nummer had dus blijkbaar wat tijd nodig om te groeien...
Bij mij is dit in ieder geval nietwrote:Vind het toch apart/vreemd, maar toch ook grappig om te zien, dat de mening van velen toch draait in positieve zin. Het nummer had dus blijkbaar wat tijd nodig om te groeien...
zoals ik al zei, hoorde um vandaag voor t eerstwrote:Vind het toch apart/vreemd, maar toch ook grappig om te zien, dat de mening van velen toch draait in positieve zin. Het nummer had dus blijkbaar wat tijd nodig om te groeien...
Het is en blijft een gedrocht van een nummer en ik krijg hierdoor ook niet echt zin in Qlimax. Dan nog eerder bij Nature of our mind.
Vind deze toch echt beter hoor, maar het is zo jammer dat 't nummer zo standaard is, het is niet speciaal en niet origineel. Maar dat neemt niet weg dat ik die melo toch echt super lekker vindwrote:Het is en blijft een gedrocht van een nummer en ik krijg hierdoor ook niet echt zin in Qlimax. Dan nog eerder bij Nature of our mind.
Bij mij ook nietwrote:Bij mij is dit in ieder geval nietwrote:Vind het toch apart/vreemd, maar toch ook grappig om te zien, dat de mening van velen toch draait in positieve zin. Het nummer had dus blijkbaar wat tijd nodig om te groeien...
DBSTF probeerde tenminste nog een sfeer neer te zetten. Maar ze probeerde ook wat nieuws. Niet dat dit echt goed uitpakte..wrote:Het is en blijft een gedrocht van een nummer en ik krijg hierdoor ook niet echt zin in Qlimax. Dan nog eerder bij Nature of our mind.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
een sfeer... en dat doet Brennan Heart niet?!wrote:DBSTF probeerde tenminste nog een sfeer neer te zetten. Maar ze probeerde ook wat nieuws. Niet dat dit echt goed uitpakte..wrote:Het is en blijft een gedrocht van een nummer en ik krijg hierdoor ook niet echt zin in Qlimax. Dan nog eerder bij Nature of our mind.
waarom is die vrouwenstem van DBSTF die veels te hoog gaat wel een sfeer (ook al pakt t niet goed uit
HC remix is leuk, maar vind het origineel vele malen beter, vind remix eigenlijk wat tegenvallen van zulke namen. Veel betere release iig dan het anthem van vorig jaar, wat een drama was dat, tenminste een duidelijke HC remix erbij zoals ik het graag zie, ondanks dat ie tegenvalt
Nature Of Our Mind vond ik ook verre van origineel, maar die was tenminste geript van Fantasy Or Reality ipv Face The Enemy, dus het eindresultaat was wel iets beter.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Wat vind ik de hardcore remix toch gruwelijk...
...LELIJK
...LELIJK
@Skedoedelifloeps
Er is niets mysterieus aan die track, toen ik 'm voor 't eerst hoorde kon ik al voorspellen hoe die ging :')
Er is niets mysterieus aan die track, toen ik 'm voor 't eerst hoorde kon ik al voorspellen hoe die ging :')
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
wat heeft een mysterieuze sfeer te maken met voorspelbaar? Als u me dat even uit wilt leggenwrote:@Skedoedelifloeps