Het nummer is niet slecht maar het is gewoonweg Face The Enemy 3.0wrote:zal niet stil gaan staan als ik t nummer de 27ste voorbij hoor komen
We willen wat nieuws! geen recycleing!
Source: q-dance.com
Het nummer is niet slecht maar het is gewoonweg Face The Enemy 3.0wrote:zal niet stil gaan staan als ik t nummer de 27ste voorbij hoor komen
Wat betreft dat zou het een goede anthem zijn voor Defqon.1wrote:Het nummer is niet slecht maar het is gewoonweg Face The Enemy 3.0wrote:zal niet stil gaan staan als ik t nummer de 27ste voorbij hoor komen
We willen wat nieuws! geen recycleing!
de science of de religion kant?wrote:ik vind het al super slecht dat er geen 1 fusion artiest staat! qlimax is duister gene happy end man :S zany - sience & religion(Qlimax 2005 Anthem) die is en blijft koning! hoe dan ook!!![]()
nee dat kan niet...wrote:Ik herken Face The Enemy ook!! Maar past op zich wel in het commerciele plaatje van Qlimax anno 2010
Ben serieus gewoon blij dat ik er niet bij benwrote:zal niet stil gaan staan als ik t nummer de 27ste voorbij hoor komen
Duister, meen je dit nou serieus ?wrote:nee dat kan niet...wrote:Ik herken Face The Enemy ook!! Maar past op zich wel in het commerciele plaatje van Qlimax anno 2010
Qlimax is een feest dat meer richten de duistere kant is en dit is een veels te blije anthem voor dit feest
je zou gewoon een iets duistere dj/Producer een Qlimax anthem laten maken dat past nogmaals bij het feest
Sciencewrote:de science of de religion kant?wrote:ik vind het al super slecht dat er geen 1 fusion artiest staat! qlimax is duister gene happy end man :S zany - sience & religion(Qlimax 2005 Anthem) die is en blijft koning! hoe dan ook!!![]()
Nou Qlimax is alles behalve duister. Het thema is altijd wel wat mysterieus, maaar duister zeker niet!! Wanneer zie je op een feest als Qlimax nog dj's van bijvoorbeeld Fusion?wrote:nee dat kan niet...wrote:Ik herken Face The Enemy ook!! Maar past op zich wel in het commerciele plaatje van Qlimax anno 2010
Qlimax is een feest dat meer richten de duistere kant is en dit is een veels te blije anthem voor dit feest
je zou gewoon een iets duistere dj/Producer een Qlimax anthem laten maken dat past nogmaals bij het feest
Religion kant is zoooooo veel beter!wrote:Sciencewrote:de science of de religion kant?wrote:ik vind het al super slecht dat er geen 1 fusion artiest staat! qlimax is duister gene happy end man :S zany - sience & religion(Qlimax 2005 Anthem) die is en blijft koning! hoe dan ook!!![]()
![]()
Euh vorig jaar? Noisecontrollerswrote:Nou Qlimax is alles behalve duister. Het thema is altijd wel wat mysterieus, maaar duister zeker niet!! Wanneer zie je op een feest als Qlimax nog dj's van bijvoorbeeld Fusion?wrote:nee dat kan niet...wrote:Ik herken Face The Enemy ook!! Maar past op zich wel in het commerciele plaatje van Qlimax anno 2010
wrote:Hij had zeker meer met het anthem kunnen doen!
Ook zo vertieft dat die dark kippenvelstem er niet in zit!
Je weet dat degene die de stem van de wat oudere Qlimax-feesten insprak overleden is? Of bedoel je die niet?wrote: en de diepe qlimax stem MOET er gewoon inzitten.
Geen idee wie dat waswrote:Je weet dat degene die de stem van de wat oudere Qlimax-feesten insprak overleden is? Of bedoel je die niet?wrote: en de diepe qlimax stem MOET er gewoon inzitten.
Die van vorig jaar dus haha. Die is het niet geloof ik.wrote:Geen idee wie dat waswrote:Je weet dat degene die de stem van de wat oudere Qlimax-feesten insprak overleden is? Of bedoel je die niet?wrote: en de diepe qlimax stem MOET er gewoon inzitten., bedoelde de "qlimaaaxxxx" stem