Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 37 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Album 4 tracks

Brennan Heart - Album Sampler 005 (MYD 001)

Label
M!D!FY (Digital)
Catalogue number
MYD 001
Listen onYouTube
Hardtraxxer
51 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Da Tweekaz Remix :worship:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
About Time :worship:
D
Hardtraxxer
225 posts member since 2010
last seen Feb 2025
uit @ hardstyle.com
E
Hardtraxxer
104 posts member since 2010
last seen Jan 2012
Revival X (Da Tweekaz Rmx)
:drool:
Hardtraxxer
191 posts member since 2010
last seen Aug 2012
I Love Haters wel leuk
Da Tweekaz vinnik egt geen reet meer aan, elk nummer zelfde van hun
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
WTF die rap nummers :huh: :cry:
Hardtraxxer
85 posts member since 2009
last seen Dec 2013
toch is die tweekaz remix wel lekker op de een of andere manier
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
zow nu is het 5 jaar wachten op de fulls van zn nieuwste album ^^
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
INSTANT RAGE!

Godverdomme, ik dacht dat ik naar de rapmuziek van m'n broertje aan 't luisteren was toen ik About time hoorde, en ook echt dan niet iets van een hardstyle melo of kick.

:sick:

Dat is de enige smiley, alleen Revival X is 't waard deze release, maar wat durft Brennan Heart zeg..
Hardtraxxer
400 posts member since 2009
last seen Jun 2016
En Push Play komt zeker nooit meer full uit? :P
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Can't Kill Us vind ik wel fijn ^^
Hardtraxxer
668 posts member since 2008
last seen Jan 2014
Geef mij maar de Revival X ( Da Tweekaz Mix )

Wat een vette remix zeg! Gaat echt superlaag en dan die break met die gitaar! Echt bruut gedaan gewoon...

Tweekaz! :worship:
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
DJ D'Railed wrote:Geef mij maar de Revival X ( Da Tweekaz Mix )

Wat een vette remix zeg! Gaat echt superlaag en dan die break met die gitaar! Echt bruut gedaan gewoon...

Tweekaz! :worship:
Die is inderdaad ook heel fijn :D
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Revival X Rmx en Can't Kill Us voor mij aub.

I Love Haters.. Schandalig dat die gast zoiets uitbrengt.
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Khadber wrote:Revival X Rmx en Can't Kill Us voor mij aub.

I Love Haters.. Schandalig dat die gast zoiets uitbrengt.
Waarom is dat schandalig? Het is de beste track van het hele album!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Het gaat me vooral om de vocals. Zo van: kijk mij eens, ik sta erboven. Ik ben echt extreem cool en je kunt van mij de schijt krijgen. Beetje ala Just Say My Name. Die houding bevalt me totaal niet.
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
Khadber wrote:Het gaat me vooral om de vocals. Zo van: kijk mij eens, ik sta erboven. Ik ben echt extreem cool en je kunt van mij de schijt krijgen. Beetje ala Just Say My Name. Die houding bevalt me totaal niet.
Tsja, als er iets is wat ik niet serieus neem in hardstyle, zijn het wel de vocals. Stond je dan ook te snuiven na het luisteren van Duro's Cocaine MF?

De track is instrumentaal gezien gewoon een dikke bom en die vocals klinken (afgezien van de betekenis, gewoon de stem en sound) prima en passen bij de track. Wat er dan precies gezegd word, zal me verder niet zoveel uitmaken.

(En als ik dan toch even op de betekenis van de vocals in ga: als er iemand is die wat mij betreft het recht heeft om dit soort dingen te zeggen, is het Brennan Heart wel. Maar dat is een heel ander verhaal.)
O
Hardtraxxer
967 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Khadber wrote:Het gaat me vooral om de vocals. Zo van: kijk mij eens, ik sta erboven. Ik ben echt extreem cool en je kunt van mij de schijt krijgen. Beetje ala Just Say My Name. Die houding bevalt me totaal niet.
ben ik het helemaal mee eens!
maarja, van dat soort vocals krijg je meer haters en daar houdt hij volgens deze album sampler van XD
W
Hardtraxxer
568 posts member since 2009
last seen Nov 2015
Overload wrote:
ben ik het helemaal mee eens!
maarja, van dat soort vocals krijg je meer haters en daar houdt hij volgens deze album sampler van XD
Inderdaad, Fabian heeft er blijkbaar behoefte aan en wie zijn wij om daar niet aan te voldoen? :evil:

On: alleen Da Tweekaz remix vind ik leuk, de rest kan in de stront zakken (net als BH)
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
Mensen kunnen ook niks met een korreltje zout nemen.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Sunboom wrote:
Tsja, als er iets is wat ik niet serieus neem in hardstyle, zijn het wel de vocals. Stond je dan ook te snuiven na het luisteren van Duro's Cocaine MF?

De track is instrumentaal gezien gewoon een dikke bom en die vocals klinken (afgezien van de betekenis, gewoon de stem en sound) prima en passen bij de track. Wat er dan precies gezegd word, zal me verder niet zoveel uitmaken.

(En als ik dan toch even op de betekenis van de vocals in ga: als er iemand is die wat mij betreft het recht heeft om dit soort dingen te zeggen, is het Brennan Heart wel. Maar dat is een heel ander verhaal.)
De vocals slaan gewoon nergens op en als er 1 iemand zichzelf en zijn "haters" wel erg serieus neemt is dat Brennan Heart wel, met z'n gepushplay. Teksten als "pak een punt het is tijd om te snuiven" ofzo zijn ook niet serieus bedoeld.
Ik vind dit soort (onterechte) grootspraak kansloos, zoals Khadber al zei, Just Say My Name is ook zo'n achterlijk kansloze plaat.

En het is wel zonde want I Love Haters is verder helemaal niet verkeerd...
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
dawasiknie wrote: Teksten als "pak een punt het is tijd om te snuiven" ofzo zijn ook niet serieus bedoeld.
Niet? -.- Doe eens even eerder zeggen.
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
dawasiknie wrote: En het is wel zonde want I Love Haters is verder helemaal niet verkeerd...
Daarom, dus waarom zou je het voor jezelf laten verpesten door zo op die vocals te letten :P.
W
Hardtraxxer
568 posts member since 2009
last seen Nov 2015
Sunboom wrote:
dawasiknie wrote: En het is wel zonde want I Love Haters is verder helemaal niet verkeerd...
Daarom, dus waarom zou je het voor jezelf laten verpesten door zo op die vocals te letten :P.
omdat die niet te negeren zijn, ik kan mezelf er echt groen en geel aan ergeren aan die soort vocals