Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 3 tracks
Blutonium Boy ft. Eric Bazilian - Where Did I Go (BLU-208)
- Label
- Blutonium Records
- Catalogue number
- BLU-208
- 01Where Did I Go (Radio Mix)
- 02Where Did I Go (Vocal Club Mix)
- 03Where Did I Go (Kenny Unplugged)
-
SHardtraxx Newbie
- 32 posts member since 2013
- last seen Jul 2014
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Trollerij van de bovenste plank dit

Volgens mij meent ie ook echt een topproductie te hebben gemaakt
Offtopic: ik zat zojuist zn twitter profiel te bekijken. In z'n bio staat: He is founder of the legendary Hard Dance Label Blutonium Records.
Offtopic: ik zat zojuist zn twitter profiel te bekijken. In z'n bio staat: He is founder of the legendary Hard Dance Label Blutonium Records.
Is ook wel enigzins waar... Alleen het is alleen maar zwaar bergafwaarts gegaan.wrote:Volgens mij meent ie ook echt een topproductie te hebben gemaakt![]()
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Nooit verdiept in Blutonium Records? Was een erg goed label.wrote:Volgens mij meent ie ook echt een topproductie te hebben gemaakt![]()
Ik heb nog wel wat releases liggen van een aantal jaren terug. Maar om het nou, en juist nu, legendarisch te noemen? Meh...wrote:Nooit verdiept in Blutonium Records? Was een erg goed label.
Muah het is wel zo'n label die de basis heeft gelegd voor veel huidige hardstylewrote: Ik heb nog wel wat releases liggen van een aantal jaren terug. Maar om het nou, en juist nu, legendarisch te noemen? Meh...
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
lijkt alsof hij dit puur doet om de hardstyle scene te trollen 
Wheeh did I go WONG!
Halve broek volgescheten van het lachen
Halve broek volgescheten van het lachen
Dit moet toch een grap zijn?wrote:Trollerij van de bovenste plank dit![]()
![]()
Donewrote:Beter ript iemand hem eerst voordat hij weer offline wordt getrokkenwrote:Kan er weer iemand een gifje maken? Heeft het forum weer leuke nieuwe avatars
Blutonium Boy had in Duitsland wel een aardige naam opgebouwd, maar dat was in een tijd dat hardstyle daar niet tot nauwelijks bekend was buiten Nederland en Italië. Ik vond het nooit een kwalitatief goed label.
Wat is deze?! Hahahahahaha
Ook gewoon het hele nummertje door zingen.
En dan nog te zwijgen over de zang en de tekst.
Wat een slechte grap dit.
Ook gewoon het hele nummertje door zingen.
Wat een slechte grap dit.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Al heel de dag op repeat! Geweldige plaat dit.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Dat zulke mensen nog op EDC mogen draaien, boek dan iemand die wel fatsoenlijke muziek maakt...
is dit echt serieus? wat een kutplaat
moet wel zeggen dat er wel een goed stukje komt op 3.30 
Brain Shooterwrote:Blutonium Boy had in Duitsland wel een aardige naam opgebouwd, maar dat was in een tijd dat hardstyle daar niet tot nauwelijks bekend was buiten Nederland en Italië. Ik vond het nooit een kwalitatief goed label.
Make It Loud
Hardstyle Instructor 1&2
Exciter/Contact
The Real Hardcore
I've Got The Power
Keep It Hard
Rock The Sure Shot
Floorkilla
Legalize
Rockin
Choose One
All Your Bass
Vampires
Het label is eigenlijk met de early hardstyle gestorven, vanaf 2006 (op een enkele plaat na) is echt drama. Maar wel degelijk een van de grote labels in de Early Hardstyle tijd. @Jefta
Last edited by Lyst on 29 May 2013 19:03, edited 1 time in total.
Volgens mij zat toen DJ Neo wel altijd in de studio erbij of niet?wrote:Brain Shooterwrote:Blutonium Boy had in Duitsland wel een aardige naam opgebouwd, maar dat was in een tijd dat hardstyle daar niet tot nauwelijks bekend was buiten Nederland en Italië. Ik vond het nooit een kwalitatief goed label.
Make It Loud
Hardstyle Instructor 1&2
Exciter/Contact
The Real Hardcore
I've Got The Power
Keep It Hard
Rock The Sure Shot
Floorkilla
Legalize
Rockin
Choose One
All Your Bass
Vampires
Het label is eigenlijk met de early hardstyle gestorven, vanaf 2006 (op een enkele plaat na) is echt drama.