Wanneer je DV8 persoonlijk spreekt, en je vraagt naar zijn passie; dan is het antwoord niet hardstyle, maar het rock-genre.wrote:Je maakt jezelf wederom belachelijk :')wrote:DV8 moet ook niet veel zeggen hoor, hij heeft ook niets met hardstyle te maken.
On: slecht gewoon, want er zit totaal geen hardstyle element in.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 3 tracks
Blutonium Boy ft. Eric Bazilian - Where Did I Go (BLU-208)
- Label
- Blutonium Records
- Catalogue number
- BLU-208
- 01Where Did I Go (Radio Mix)
- 02Where Did I Go (Vocal Club Mix)
- 03Where Did I Go (Kenny Unplugged)
Nou mooi beter tieft hij daarheen op dan.. Die irritante live performances van hem komen mijn strot uit en zijn vocals zijn 9 van de 10x veel te 'gemaakt stoer' en schreeuwerig.wrote:Wanneer je DV8 persoonlijk spreekt, en je vraagt naar zijn passie; dan is het antwoord niet hardstyle, maar het rock-genre.wrote:Je maakt jezelf wederom belachelijk :')wrote:DV8 moet ook niet veel zeggen hoor, hij heeft ook niets met hardstyle te maken.
On: slecht gewoon, want er zit totaal geen hardstyle element in.
-
WHardtraxxer
- 118 posts member since 2012
- last seen Mar 2026
Wie heb je dan liever?wrote: Nou mooi beter tieft hij daarheen op dan.. Die irritante live performances van hem komen mijn strot uit en zijn vocals zijn 9 van de 10x veel te 'gemaakt stoer' en schreeuwerig.
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Gangster kennende, geen overdosis aan vocals dus niemandwrote:Wie heb je dan liever?wrote: Nou mooi beter tieft hij daarheen op dan.. Die irritante live performances van hem komen mijn strot uit en zijn vocals zijn 9 van de 10x veel te 'gemaakt stoer' en schreeuwerig.
Overigens snap ik niet waarom dit topic wordt gebruikt voor een discussie over DV8
Da Syndrome is wel dol. En Ruffian al heeft die wel ups en downs.wrote:Wie heb je dan liever?wrote: Nou mooi beter tieft hij daarheen op dan.. Die irritante live performances van hem komen mijn strot uit en zijn vocals zijn 9 van de 10x veel te 'gemaakt stoer' en schreeuwerig.
Villain/DV8/De rest = akelig.
Zullen we het over Blutonium Boy halen voordat alle MC's erbij komen?
is goed. blutonium boy maakt echt vette muziek! echt een van mijn favoriete artiesten
-
WHardtraxxer
- last seen Mar 2026
Zo dan echt wel!wrote:is goed. blutonium boy maakt echt vette muziek! echt een van mijn favoriete artiesten
-
N
In ieder geval niet veel slechter dan het gemiddelde, dus snap de ophef niet zo.
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Ik zal maar de eerste zijn... Ik begin m leuk te vinden
Omdat het hardstyle zou moeten zijn zegt m'n verstand gelijk dat ik deze troep af moet zetten, maar die vocals zijn zo baas
Omdat het hardstyle zou moeten zijn zegt m'n verstand gelijk dat ik deze troep af moet zetten, maar die vocals zijn zo baas
Ik vind Nolz fijn. klinkt appart want hij heeft geen bizar goede stem.
Ruffian is opperboss. dat moet duidelijk zijn.
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
wrote:Ik vind Nolz fijn. klinkt appart want hij heeft geen bizar goede stem.
Zucht.wrote:Zullen we het over Blutonium Boy halen voordat alle MC's erbij komen?
Al die blutonium tracks hebben ineens een Zatox kick ja.. en die Hardsoldierz plaat ook nog action screeches. serious dafuq.
-
WHardtraxxer
- last seen Mar 2026
Ik luister hem alweer. Vrijwillig. Ik zing zelfs mee. Terwijl ik mijn laptop tegen de muur wil gooien. Ik snap niet wat dit nummer met me doet 
Hahah AVIO draken er gelijk bovenop. Wat een mannetjes zijn dat, 't zou nog een leuke intro zijn ook. 
Ik krijg hier een Modern Talking gevoel bij...
-
RHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2012
- last seen May 2014
Ik weet eigenlijk niet wat voor een stem dit is, maar het gelijk nergens op! Ik begin er gewoon van te lachen

Gaatie nou voor elke track met vocals ook een instrumentale versie maken voor als de vocals niet bevallen 
-
DHardtraxxer
- 146 posts member since 2012
- last seen Jan 2019
BUMMPPP!!!
Heerlijk nummer!!
Heerlijk nummer!!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Kom op zeg, waarom dan een release topic omhoog bumpen? Doe dat lekker in Track of the Day topic ofzo...
Ach vind het wel leuk dat hij gebumpt wordt, kan ik weer even lachen.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Not funny jo.wrote:BUMMPPP!!!
Heerlijk nummer!!
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Wtf? Deze track is al 10 maanden oud?