Ik weet even niet wat ik hierop moet zeggen..... 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Blutonium Boy - Drop That Shit [Edit mix/Fanfare mix] (BLU-223)
- Label
- Blutonium Records
- Catalogue number
- BLU-223
- 01Drop That Shit [Edit mix/Fanfare mix]
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Steek hem eens in een instelling, alsjeblieft zeg.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Dit..wrote:Steek hem eens in een instelling, alsjeblieft zeg.
Waar is die videoclip meegemaakt.. Windows movie maker?
had ie zijn shit maar moeten droppen
dag
dag
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Ik ga stuk hier 
Gemengde gevoelens hierbij, aan de ene kant is het echt zo belachelijk slecht en grappig, maar ook medelijden met die kerel, want volgens mij is het geen troll en is dit serieus bedoeld.
Dit is toch wel de Zanger Rinus van de hardstyle
Dat zou idd echt heel sneu zijn, daar denk ik dan ook nog wel eens over.wrote:Gemengde gevoelens hierbij, aan de ene kant is het echt zo belachelijk slecht en grappig, maar ook medelijden met die kerel, want volgens mij is het geen troll en is dit serieus bedoeld.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
wrote:Dit is toch wel de Zanger Rinus van de hardstyle
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Dit is echt ongelovelijk eigenlijk.. Wat zou er toch in t hoofd van die man afspelen...
Die clip ook.. er is geen touw aan vast te knopen (ik ging er sowieso al vanuit dat t nergens over ging.. maar dit??) en ik kan wel gaan typen wat hier allemaal fout aan is maar dat zien we geloof ik allemaal wel
Om maar te zwijgen over de plaat zelf..
Die clip ook.. er is geen touw aan vast te knopen (ik ging er sowieso al vanuit dat t nergens over ging.. maar dit??) en ik kan wel gaan typen wat hier allemaal fout aan is maar dat zien we geloof ik allemaal wel
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Die clip, de tering
Normaal zou ik wel een beetje iets constructiefs willen geven maar dit slaat echt alles.
-
A
Dit moet toch een grote marketing zijn tot een echt nieuw nummer van hem die dan écht vet is
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Dat huis van hem is nog best mooi. Maar voor de rest: WTF?

-
S
En toch heb ik dit nummer al meerdere malen opgezet de laatste dagen, brengt je toch even in een goed humeur.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Dit is moeilijk slecht 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Onbeschrijflijk. En nog veel hilarischer watdefok 
Leuk leuk, de likes en dislikes bij de clip zijn uitgezet. Die balk was voor 80% rood 
-
KHardtraxx Newbie
- 31 posts member since 2011
- last seen Feb 2017
is helemaal duidelijk waar die clip over gaat toch?wrote:Dit is echt ongelovelijk eigenlijk.. Wat zou er toch in t hoofd van die man afspelen...
Die clip ook.. er is geen touw aan vast te knopen (ik ging er sowieso al vanuit dat t nergens over ging.. maar dit??) en ik kan wel gaan typen wat hier allemaal fout aan is maar dat zien we geloof ik allemaal wel![]()
er is iemand op uit gestuurt om in teh breken bij blutonium boy zijn huis, en zijn harde schijf en alles wat zijn muziek bevat te vernietigen, aleen lukt dit hem niet. helaas....
-
THardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2013
- last seen Apr 2014
Dat geweer heeft ook gewoon een half rode loop 
Kan inderdaad niet anders neewrote:Ik weet het gewoon zeker, hij doet het er om
Haha
.. Wat is dit ernstig. Volgens mij heeft hij het gehad met de nieuwe hardstyle en zet hij de scene voor gek.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Ik vraag me af of iemand deze track gekocht heeft..