Kippenvel 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
PHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Oct 2017
TOTY 
bijna alles klopt
alleen zou er eigenlijk een gated kick in moeten
Als een melodie na 1 keer luisteren zo goed blijft hangen heeft hij iets enorm goed gedaan, intro is ook heel simpel maar past perfect bij de rest van de track.
Echt heerlijk dit
Echt heerlijk dit
-
K
wrote:alleen zou er eigenlijk een gated kick in moeten
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Eentje maar?wrote:alleen zou er eigenlijk een gated kick in moeten
Alleen intro gaaf. Verder echt een kutplaat.
nee 3 miljoenwrote:Eentje maar?wrote:alleen zou er eigenlijk een gated kick in moeten
Briljante melodie en synth! Erg van genoten op Defqon
Dit was echt genieten bij the gathering
Die mid intro 
Wat was het vet om deze tijdens de eindshow te horen op Defqon zeg!
Ik heb er één woord voor: WAUW!

Ik heb er één woord voor: WAUW!
Hier heb ik echt onwijs van genoten (zowel vrijdag bij The Gathering als bij de Endshow op zaterdag). 
Volgens mij is er geen beter nummer om zo'n dag af te sluiten, heerlijk dit 
Meneer Brennan Heart: naast deze versie ook eentje met die typische Blademasterz kicks?? 
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Ik zal wel iets gemist hebben, maar waarom onder de naam Blademasterz? Dat project is toch allang gestopt. Maar buiten dat wel een mooie plaat.
Eenmalig optreden onder de naam Blademasterz op Decibel. Dus ter ere daarvan deze track denk ikwrote:Ik zal wel iets gemist hebben, maar waarom onder de naam Blademasterz? Dat project is toch allang gestopt. Maar buiten dat wel een mooie plaat.
Dan vraag je je toch af waarom hij als Blademasterz wel zulke magische nummers kan maken, maar niet als Brennan Heart.
Denk dat hij voor deze track een heel ander soort "ritueel" heeft doorgemaakt om vanuit daaruit weer creatief te produceren. Zou mij in ieder geval niks verbazen. Wat nieuwe wind om weer je productiekwaliteit om hoog te krijgen! Mag hij wat mij betreft blijven doenwrote:Dan vraag je je toch af waarom hij als Blademasterz wel zulke magische nummers kan maken, maar niet als Brennan Heart.
Alleen jammer dat hij hem daar niet kan draaien. Op de Remember stagewrote:Eenmalig optreden onder de naam Blademasterz op Decibel. Dus ter ere daarvan deze track denk ikwrote:Ik zal wel iets gemist hebben, maar waarom onder de naam Blademasterz? Dat project is toch allang gestopt. Maar buiten dat wel een mooie plaat.
Wel als Bennie Hard op de main
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Brennan waar komt dit dan vandaan? 
Vet! Ik hoor steeds vaker tracks die terug grijpen naar de 'tijdmachine' periode. Goede trend als je het mij vraagt.