wrote:ik zou die link weghalen als ik jou was, volgens mij mag dit niet namelijk
niet de officiele release en de kwaliteit is om te huilen + reclame vocal door de plaat heen.
Dit geeft echt geen gekloot met de regeltjes denk ik
wrote:ik zou die link weghalen als ik jou was, volgens mij mag dit niet namelijk
aangezien de link er nog staat geloof ik dat ze het niet erg vinden iddwrote:wrote:ik zou die link weghalen als ik jou was, volgens mij mag dit niet namelijk
niet de officiele release en de kwaliteit is om te huilen + reclame vocal door de plaat heen.
Dit, anders had ik het niet geplaatst natuurlijkwrote:wrote:ik zou die link weghalen als ik jou was, volgens mij mag dit niet namelijk
We zitten niet 24/7 op Hardtraxxwrote:aangezien de link er nog staat geloof ik dat ze het niet erg vinden iddwrote:wrote:ik zou die link weghalen als ik jou was, volgens mij mag dit niet namelijk
Oke dan weet ik datwrote: De link heb ik weggehaald omdat de clyp.it link het prima doet en mp3's niet toegestaan zijn, rip of niet.
ah duidelijkwrote:We zitten niet 24/7 op Hardtraxx
De link heb ik weggehaald omdat de clyp.it link het prima doet en mp3's niet toegestaan zijn, rip of niet.
Waarschijnlijk het album in 2017. (Als die doorgaat natuurlijk)wrote:hopelijk word deze samen met de andere nieuwe blademasterz tracks snel gereleased,maar WE R kennende zal het wel weer niet
dat zou vet zijn, ik wacht nog altijd op de Sound Rush remix van Secret of the Bladewrote:Waarschijnlijk het album in 2017. (Als die doorgaat natuurlijk)wrote:hopelijk word deze samen met de andere nieuwe blademasterz tracks snel gereleased,maar WE R kennende zal het wel weer niet
Zeker eind 2017wrote:Waarschijnlijk het album in 2017. (Als die doorgaat natuurlijk)wrote:hopelijk word deze samen met de andere nieuwe blademasterz tracks snel gereleased,maar WE R kennende zal het wel weer niet
album? ik heb wat gemist geloof ikwrote:Waarschijnlijk het album in 2017. (Als die doorgaat natuurlijk)wrote:hopelijk word deze samen met de andere nieuwe blademasterz tracks snel gereleased,maar WE R kennende zal het wel weer niet
Brennan Heart had ooit een post op zen fb gezet van: Blademasterz album yes or no.. En aangezien je er niets meer van leest.. Maarja, ik vrees dat het inderdaad nogwel even gaat duren, WE R is zelfs nog bezig met het releasen van de I Am Harstyle platen van Brennan :pwrote:album? ik heb wat gemist geloof ikwrote:Waarschijnlijk het album in 2017. (Als die doorgaat natuurlijk)wrote:hopelijk word deze samen met de andere nieuwe blademasterz tracks snel gereleased,maar WE R kennende zal het wel weer niet
Nog een jaartje of 2.wrote:Wachtende op deze
Toch wel weer lief van hem.wrote:Brennan Heart gaat een gratis album releasen
Hij zal vast ook wel lief zijnwrote:Toch wel weer lief van hem.wrote:Brennan Heart gaat een gratis album releasen
Schaam je diepwrote:Totaal niet meegekregen dit. Wat een melodie
Haha jawrote:Schaam je diepwrote:Totaal niet meegekregen dit. Wat een melodie