Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
BArtiest
- 99 posts member since 2012
- last seen Oct 2023
Deze heet 'Hunt Down' 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Klinkt weer fijn
wel benieuwd naar HQ!
-
N
Welk stuk van het nummer hebben we nu gehoord? Het klinkt wel weer vet. Het lijkt zo op het eerste gehoor nog wel steeds heel erg op vorige nummers denk ik. Zelfde geluidjes. Wil niet zeggen dat het niet leuk is hoor maar ik denk dat als er nog een paar tracks zo komen dat ik dan mijn interesse ga verliezen.wrote:Deze heet 'Hunt Down'
Je bent wel lekker door aan het produceren in ieder geval! Doe je nog iets onder drivium of is het echt lekker hardstyle georienteerd vanaf nu?
-
BArtiest
- 99 posts member since 2012
- last seen Oct 2023
Dit is de climax en outrowrote:Welk stuk van het nummer hebben we nu gehoord? Het klinkt wel weer vet. Het lijkt zo op het eerste gehoor nog wel steeds heel erg op vorige nummers denk ik. Zelfde geluidjes. Wil niet zeggen dat het niet leuk is hoor maar ik denk dat als er nog een paar tracks zo komen dat ik dan mijn interesse ga verliezen.wrote:Deze heet 'Hunt Down'
Je bent wel lekker door aan het produceren in ieder geval! Doe je nog iets onder drivium of is het echt lekker hardstyle georienteerd vanaf nu?
Verder produceer ik meerdere stijlen en is het maar net waar ik inspiratie voor heb!
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
View on SoundCloud
@17:23
@17:23
Last edited by Dylan-E on 20 Aug 2013 15:55, edited 1 time in total.
Volgens mij speelt Blackburn League of Legends, eerst al Darius vocalen, nu weer Warwick. 
Fijne track trouwens!
Fijne track trouwens!
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Fijne track, niet meer niet minder. 
Vette track
, hij lijkt veel op Stay Alert maar daar is niks mis mee 
En Warwick vocals
En Warwick vocals
Lekker hoor! Qua stijl lijkt deze heel erg op Stay Alert. De break is erg tof, en de climax heeft een behoorlijke drive 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Yes.wrote:Erg vet