Oja haha die ook nog! En uit 2013, dus Brennan Heart is de na-aper in dit geval
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 13 tracks
Bioweapon - Time Capsule (Album) (DWXCD049)
- Label
- Dirty Workz
- Catalogue number
- DWXCD049
- 01We May Live On
- 022 The Dancefloor
- 03A.A.C.S.
- 04Show Me
- 05Let The Beat
- 06Dancing Through Darkness
- 07To The Rave
- 08Move Me Closer
- 09Music
- 10Turn This Weapon On
- 11La Venganza (Revenge)
- 12Loudness
- 13Creatures
Source: hardnews.nl
-
LHardtraxxer
- 340 posts member since 2016
- last seen Aug 2026
hahah die zich ik ook idd, vanmorgen de hele discografie van Code Black al doorgenomen op Spotify maar kon 'm niet vinden maar nu blijkt hij dus ook niet op Spotify te staan 
correct, was een free release. zal dus ook nooit op spotify verschijnen tenzij deze in een compilatie ofzo verschijnt.wrote:hahah die zich ik ook idd, vanmorgen de hele discografie van Code Black al doorgenomen op Spotify maar kon 'm niet vinden maar nu blijkt hij dus ook niet op Spotify te staan
Code Black maakt totaal niet nummers voor Brennan Heart. Toneshifterz ook niet.wrote:dus Brennan Heart is de na-aper in dit geval
-
MHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2013
- last seen Jun 2026
Dit is wel een partijtje genieten 
deze blijft ook zo goedwrote:
Sinds vandaag uit:
View on YouTube
View on YouTube
Vond het moeilijk om op 2:27 niet "In Qontrol" te roepen
-
MHardtraxxer
- 181 posts member since 2010
- last seen Aug 2026
Re:
Snap ik ja haha, of ´Pressure Waves´wrote:Vond het moeilijk om op 2:27 niet "In Qontrol" te roepen
Deze valt me een beetje tegen. Pakt me niet echtwrote:Sinds vandaag uit:
View on YouTube
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 7 hours ago
Heel dik deze 
Wat een ontzettende dik album is dit nu al
Mijn favorieten zijn tot nu toe A.A.C.S (wel jammer dat er geen reverse bass zit in de climax), Let the Beat en To The Rave
Mijn favorieten zijn tot nu toe A.A.C.S (wel jammer dat er geen reverse bass zit in de climax), Let the Beat en To The Rave
Wat een fantastisch album is dit 
wrote:Wat een fantastisch album is dit
Ja! Zin om dit album op het Sound Rush feest 29 maart te mogen horen. Klinkt allemaal erg lekker! 
-
THardtraxxer
- 536 posts member since 2010
- last seen 17 days ago
Shiverz 2.0 much?
Niet mijn ding verder dit plaatje, moet wel zeggen echt een verfrissend album!
Niet mijn ding verder dit plaatje, moet wel zeggen echt een verfrissend album!
-
THardtraxxer
- 536 posts member since 2010
- last seen 17 days ago
Wel weer dik hoor.. intro heeft wel wat van 'Reputation Game', melodie van 'Headhunterz - A New Day' en anti van 'Shiverz'.. Maar kom op, dit word toch wel een gruwelijk album hoor.. 
-
PHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen 17 days ago
Poh tot op heden nog geen enkel slecht nummer
Dit is voor mij echt de hardstyle sound, euforische hardstyle neigt soms teveel naar te blij of wat slap, zeker met pop vocals. Dit is gewoon weer de hardstyle met ballen.
Project one album is niet te overtreffen, maar deze gaat er zeker bij in de buurt komen. Samen met B-frontliner album één van de lekkerste recente albums wat mij betreft.
Zou toch tof zijn om Bioweapon eens op een mainstage defqon of decibel te zien en dan rond 19.00 uur i.p.v. één van de eerste acts, maar een mainstage is sowieso niet realistisch ben ik bang, zeker niet dat tijdstip.
Dit is voor mij echt de hardstyle sound, euforische hardstyle neigt soms teveel naar te blij of wat slap, zeker met pop vocals. Dit is gewoon weer de hardstyle met ballen.
Project one album is niet te overtreffen, maar deze gaat er zeker bij in de buurt komen. Samen met B-frontliner album één van de lekkerste recente albums wat mij betreft.
Zou toch tof zijn om Bioweapon eens op een mainstage defqon of decibel te zien en dan rond 19.00 uur i.p.v. één van de eerste acts, maar een mainstage is sowieso niet realistisch ben ik bang, zeker niet dat tijdstip.
Intro doet mij denken aan Gostosa - Sutrawrote:Wel weer dik hoor.. intro heeft wel wat van 'Reputation Game', melodie van 'Headhunterz - A New Day' en anti van 'Shiverz'.. Maar kom op, dit word toch wel een gruwelijk album hoor..
Hij is nu te pre-orderen:
https://shop.dirtyworkz.com/bioweapon-t ... vinyl.html
Ik kwam ook ergens een live preview tegen van een nieuwe plaat die hoop ik op het album komt.
Zaten ziek lekkere vocal chops in
Zaten ziek lekkere vocal chops in