Mijn gevoel zegt : "Scope DJ - Househeads"wrote:Scantraxx Silver 010 alweer? Is al bekend wat SSL009 wordt??
of een second identity ....
Mijn gevoel zegt : "Scope DJ - Househeads"wrote:Scantraxx Silver 010 alweer? Is al bekend wat SSL009 wordt??
Of een A-lusion EP... Of een Frontliner EP... Of een Wildstylez EP... Of het is een foutje, en Bioweapon wordt toch 009wrote:Mijn gevoel zegt : "Scope DJ - Househeads"wrote:Scantraxx Silver 010 alweer? Is al bekend wat SSL009 wordt??
hoopt op wildstylez EPwrote:Of een A-lusion EP... Of een Frontliner EP... Of een Wildstylez EP... Of het is een foutje, en Bioweapon wordt toch 009wrote:Mijn gevoel zegt : "Scope DJ - Househeads"wrote:Scantraxx Silver 010 alweer? Is al bekend wat SSL009 wordt??
+1. Wildstylez EP lijkt me vet.wrote: hoopt op wildstylez EPatrocious, complex situation, reputation game en Extraordinary Hapinnes
kvind all about the music nog wel aardigwrote:Sorry hoor maar die Bioweapon vind ik wel zo erg bagger, tering dit is wel zo happy en in die melodie zit gewoon geen gevoel. Slappe kick verder en amper bass
De drive is heerlijk, kicks zijn gewoon goed en melo is goed.wrote:Huh, wat vind iedereen hier nou zo vet aan? Ik snap het niet hoor...
Frontliner - Frozen On The Rise (SSL009)wrote:Mijn gevoel zegt : "Scope DJ - Househeads"wrote:Scantraxx Silver 010 alweer? Is al bekend wat SSL009 wordt??
Wie zegt dat dat waar is? Geen bron gevonden.wrote:Frontliner - Frozen On The Rise (SSL009)wrote:Mijn gevoel zegt : "Scope DJ - Househeads"wrote:Scantraxx Silver 010 alweer? Is al bekend wat SSL009 wordt??
Nee Scope nog niet, Laatste track is nog niet helemaal afwrote:Mijn gevoel zegt : "Scope DJ - Househeads"wrote:Scantraxx Silver 010 alweer? Is al bekend wat SSL009 wordt??
+1 echt een vette trackwrote:All About The Music
Allebij geloof ikwrote:is er al info of dit op web komt of vinyl?
maakt niet uit hoor, ik help je welwrote:Allebei geloof ikwrote:is er al info of dit op web komt of vinyl?
intro's van bioweapon vind ik ook vaak 'hetzelfde' maar blijve toch leuke tracks!wrote:geef mij dan frontliner of dbstf die doen teminste wat met de intro's