Heeft wel wat weg van E-force .. speelt die toevallig hier ook een rol in aangezien hij ook eens tracks met Stanley heeft gemaakt?
Active topics in Tracks
Moderators
-
JHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
Klinkt lekker imo.
Heeft wel wat weg van E-force .. speelt die toevallig hier ook een rol in aangezien hij ook eens tracks met Stanley heeft gemaakt?
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
als je hem op betere kwaliteit zet en het beeld vergroot zie je wel een map staan die "E-force Masters" heet ofzo 
En bovenin het scherm staat iets van Audiowave - The Forest? (kan het niet helemaal lezen)
En bovenin het scherm staat iets van Audiowave - The Forest? (kan het niet helemaal lezen)
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
kijk is wat er in de beschriving staat dan :
''Track by Arboza & Stanley3x0... more tracks soon
''
''Track by Arboza & Stanley3x0... more tracks soon
-
JHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
oke.wrote:Nee, hij heeft niets met de track te maken
Beschrijving zegt niks, ik vindt het gewoon wel wat van E-force weg hebben dus ik dacht, misschien heeft die een handje geholpen. Aangezien de melo ook wel op "Remote Control" lijkt van E-force.wrote:kijk is wat er in de beschriving staat dan :
''Track by Arboza & Stanley3x0... more tracks soon''
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Heeft idd wel wat weg van die E-force style (die ik erg bruut vind btw;))
ik hoor ook e-force elementen.wrote:Klinkt lekker imo.![]()
dit ook.wrote:Wèl een leuke E-Force synth!
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Wow, echt lekker. En toch wel erg e-force achtig. 1e climax dikke sfeer en lekkere drive in man, heel jammer van die 2e climax die dan weer TOTAAL al het tempo eruit haalt..
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Topictitel even aangepast.
Ik neem aan dat ik die bron zo mag overnemen Arboza? Zoniet, PM me even!

Ik neem aan dat ik die bron zo mag overnemen Arboza? Zoniet, PM me even!
Ben ik het niet mee eens hoor!wrote:Wow, echt lekker. En toch wel erg e-force achtig. 1e climax dikke sfeer en lekkere drive in man, heel jammer van die 2e climax die dan weer TOTAAL al het tempo eruit haalt..
Dit is niet onder de Arboza alias.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Nauw, dan zien we het vanzelf wel!wrote:Dit is niet onder de Arboza alias.
T.B.A dan maar
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Nice
-
MHardtraxxer
- 95 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
Lekker plaatje! 2e climax vind ik wat minder.
Dakpan heeft idd gelijk 
Naam word binnenkort aangekondigd. Wil beide stijlen gescheiden houden, dus dit staat
als het ware los van de Arboza-tracks
Kick kan idd nog wat slapjes overkomen, aangezien dit de eerste draaibare versie was
Vergelijking met E-Force snap ik niet, maar ik vat het maar op als een compliment
Naam word binnenkort aangekondigd. Wil beide stijlen gescheiden houden, dus dit staat
Kick kan idd nog wat slapjes overkomen, aangezien dit de eerste draaibare versie was
Vergelijking met E-Force snap ik niet, maar ik vat het maar op als een compliment
-
SHardtraxxer
- 69 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
Ik zeg goed bezig Arboza.. of alias :p
Tja welke producer nietwrote:Vanwege de square-lead denk ik, omdat E-Force die ook veel gebruiktwrote:Dakpan heeft idd gelijk
De naam van het project is uiteindelijk "Binary" geworden 
Origineel! waarom geen Binaryzzzzz
Waarom reageer je zo? Denk je dat het grappig is. Hij doet is een keer origineel en dan probeer jij grappig te doen met je Binaryzzz? Laat de mensen lekker die een Z op het eind hebben, die hebben misschien wat minder inspiratie om een naam te verzinnen maar luister nou eens gewoon met je oren man.wrote:Origineel! waarom geen Binaryzzzzz
Leuke naam Arboza!
Sorry wist niet dat je niet tegen een grapje kan, meteen dikke lap tekst erbij.
Maar oke zoals ik al zei gewoon originele naam , en track heeft potentie
Ik kan er wel tegen, maar t is gewon belachelijk hoe vaak er over andere punten worden gezeken terwijl het dan uiteindelijk om te muziek. Sorry dat ik zo reageerde, maar daar irriteer ik me soms echt aan.wrote:Sorry wist niet dat je niet tegen een grapje kan, meteen dikke lap tekst erbij.
Ik snap je wel haha! Deed het ook expres zeg maar, maar idd wordt vaak over gezeken, mijn excuses!wrote:Ik kan er wel tegen, maar t is gewon belachelijk hoe vaak er over andere punten worden gezeken terwijl het dan uiteindelijk om te muziek. Sorry dat ik zo reageerde, maar daar irriteer ik me soms echt aan.wrote:Sorry wist niet dat je niet tegen een grapje kan, meteen dikke lap tekst erbij.
Maar oke zoals ik al zei gewoon originele naam , en track heeft potentiehaha.
Hoop op meer knalles als deze Arboza!